När märker man av att man är...GRAVID???
Hmmmm, jag är inte helnöjd med att länken ligger här, ska se om jag kan få bt att ta bort det inlägget.
Skratt, tror som sweet att hormonerna har snurrat till dig, Cicci. ;) :D
Hmmmm, jag är inte helnöjd med att länken ligger här, ska se om jag kan få bt att ta bort det inlägget.
Skratt, tror som sweet att hormonerna har snurrat till dig, Cicci. ;) :D
Sidan har ju redan passerats så det är nog ingen fara. Men jag har mailat BT och hoppas att de tar bort det. Vi får väl se...
Nä, middan blev faktiskt inge vidare idag. Skumt, samtidigt som min sambo blir bättre och bättre på att laga mat blir jag sämre och sämre...
Det är lugnt, Cicci, vi pratar på nu så orkar ingen gå tillbaka så långt i morgon. :D Men ni som är här nu, kolla vilken sida det ligger på (tänker inte skriva det), lite roligt faktiskt...
sweet - ja, så är det nog, kändes mest som att jag ville få nåt i magen fort...
Wiiii, det fanns fox-godisar hemma!! :D
Åsså sitter vi å tittar på ed tv. Synd att matthew ma... inte är så snygg i den här filmen bara. :D
Aptiten är det aldrig fel på. :D
Tur att jag har hyfsad ämnesomsättning fortfarande...
Jaa, det tänkte jag också på, berätta allt Lillstumpan!
Tänk inte mer på det, övriga tråddeltagare kommer snart göra dig sällskap! Utom jag då, för det krävs ju lite gravhormoner för det!
Jag kommer dock i stället bjuda på klimakterie-depp och utbrott som kommer göra fruLlan mörkrädd!! :D
Ååååh, jag ville verkligen kolla på prison break, men missade det i början och då sket det sig... Samma sak med 24, lost och alla andra hyllade serier de senaste åren. Utom desperate housewifes...
fruLlan - det är full rulle här ikväll!! :)
sweet - ja, det finns några såna här också, vi har pratat om att testa, men samtidigt har vi canal+ å sånt som vi betalar en hel del för redan, och jag är inte beredd att ha både och.