När märker man av att man är...GRAVID???
Önskar att snabbisar funkade för oss. :( Men vi är segisar båda två (även om det kvittar hur seg jag är i det här fallet).
Jag som inte ens gillar sega godisar - på tal om ingenting.
Önskar att snabbisar funkade för oss. :( Men vi är segisar båda två (även om det kvittar hur seg jag är i det här fallet).
Jag som inte ens gillar sega godisar - på tal om ingenting.
Att ni inte slår ihjäl er i duschen förresten. :o Eller har jag missat någon teknisk abrovinkel nu? :?
Vi som har badkar tycker att det är både trångt och halt, i karet alltså.
Ha en trevlig kväll - nu ska jag hem och ordna vulkanutbrott. :D
Fast äggisarna börjar göra lite ont. :( Eller så är det magen som bråkar av bullar och choklad.
:[ Surar lite till. Måste byta rum på jobbet. Men blev lovad att få bra avskärmningar i alla fall eftersom det blir ett större rum. Kanske skulle tjata till mig en sollampa också?? Hur kan vi drabbas av lokalbrist efter 5 månader i nya lokaler???
Vulkanutbrott i sängen!
Inget vulkanutbrott. :( Men vi pratade en del. Bra det med, inför nästa ÄL, eller NNÄ. :)
Funderar på om jag redan har haft ÄL, har trott att den skulle vara typ fre-lö.
Försökte känna på tappen enligt alla konstens regler (vill inte köpa tester). Den ska ju tydligen vara mjuk som läpparna precis vid ÄL, för att sen blir "hård" som nästippen efteråt. Nog kändes det lite hårt i morse.
Förtydligar att tappen kändes mjukare tidigare i veckan.
Tipp tapp tipp tapp...
Sammanfattar namnlistan till A.M., lägger till några egna. (hittade inte trådnamnen, så FruL kanske fyller på dem sen)
Tove
Tyra
Lovisa
Louisa
Agnes
Amanda
Aminda
Amelie
Alva
Julia
Vendela
Elodie
Elsa
Ebba
Emily
Emilia
Josefin
Och igår som allt lät så plussitivt! :(
Nåja, nu får de flesta av oss dricka glögg till advent. Jag hoppas dock innerligt på att Ljuvlig får dricka saftglögg ihop med CicciL och Skärgårdsbruden. :)
*kniper åt om tummen*
o brudsommar förstås. saftglögg till henne med!
Bifogar länken om tipp och tapp (mjuk och hård livmodertapp vid ÄL alltså):
www.wictoria.nu/agglossning.htm