När märker man av att man är...GRAVID???
Mindre,
SJÄLVKLART får du cokså en puss!!
Visste bara inte att du var kvar på tråden...
PANG! Där satt den!
Mindre,
SJÄLVKLART får du cokså en puss!!
Visste bara inte att du var kvar på tråden...
PANG! Där satt den!
Alla sadlar räknas väl eller??????
Själv sitter jag inte så ofta varken på eller i någon sadel. Om man inte räknar min ÄL-cykel-sadel förstås. ;)
Undrar just hur uttrycket "sadla om" kan användas för ens ÄL-cykel???
Är det kanske när man får sin mens förskjuten och därmed cyklar i liten annan takt? Har man sadlat om då??????
Oj nu är jag nog ensam igen här. Mindre verkar ha hurtat iväg till sitt cykelpass.
Och utanför ööööööser regnet ner!!!!!! Jädrans i min låda. Känns väldigt bra att man inte måste gå ut nu. Hehe!
Eh Nenne,
kanske blir inte aladåberna lika "aladåbiga" om man knaprar Bisolvon????? Är inte det slemlösande? Kan det inte tänkas att de förut så maffiga aladåberna plötsligt övergår till något mycket mer subtilt och mer snigellikt???????????
Bara en liten undran?
Fast du kanske inte äter Bisolvon?? Och DÅ är det ju skumt om aladåben inte ramlar ner i brallan med ett rodentligt svisch....
ORdentligt svisch ska det ju va ju!!!!
Var iallafall kul att se att du tittade förbi en sväng på tråden trots allt! Vi sakanar dig när du inte är här och piggar upp oss.
Här kan annars meddelas att det är fortfarande vräker ner regn regn regn utanför. hm. Att det finns så mycket regn....
Och snart måste man ut i det blöta för att handla. Buhu!
Men glad är man ändå för man har fått lite tut i musen så här på själkvaste Thanksgiving! Ah! Det Thanksar man för!! :)
Eller ska man kasnke säga tut i kalkonen med tanke på dagen?????????
:D .D :D :D
Fnitrrar här för mig själv....
ja man kan bli hög på 6 men det visste ni väl redan...