• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Ok FruL, nu börjar jag med min inskränkta analys. Håll dock i minnet att jag inte alltid minns vem som är utbildat till vad. Så jag blandar ihop fleras historier till en.

FruL:
    Bakgrund: Du var ett livligt barn som vuxna människor tyckte om att prata med. Kanske tom lite lillgammal. Möjligen var du lite av en pojkflicka som kom ofta hem med skrapade knän och trasiga byxor. Du var mycket framåt och pratade gärna med främlingar så din mamma var tvungen att dra dig bort från alkisarna som du försökte konversera med....

• Page

Jessie,
    Jag bor i en håla i Södermanland och drog till med något norrut som jag absolut inte vill ha! Hahaha, Luleå var det norraste jag kunde tänka mig just då!

• Page

Starkt som tusan Frejis!!! Att utbilda om sig menar jag! Nu är jag ännu mer impad!

Litt.vet är verkligen jag men jag har insett att det är förmodligen inget jag kommer att arbeta med. Förutom att kanske tjata om Inferno för gymnasieelever. "Joooo, det är såååå bra! Och varje kapitel slutar med Stella. Och tratten...och..."

• Page

Förutom bakåtsträvare är jag också fast på plats! Älskar min lägenhet och min håla!

Men jag har ganska bra pendlingsmöjligheter härifrån. Tar ca 50 min till huvudstaden.

• Page

FruL:
    Bakgrund: Du var ett livligt barn som vuxna människor tyckte om att prata med. Kanske tom lite lillgammal. Möjligen var du lite av en pojkflicka som kom ofta hem med skrapade knän och trasiga byxor. Du var mycket framåt och pratade gärna med främlingar så din mamma var tvungen att dra dig bort från alkisarna som du försökte konversera med....

Du är uppväxt i ett arbetarklass hem med två hårt arbetande föräldrar. Bodde kanske i en förort i en mindre men mysig villa. Du har fått din järnvilja från din mamma som är en mycket stark kvinna.

Jag tror att du var naturligt duktig i skolan, du pluggade inte så mycket med fick ändå hyfsade betyg i högstadiet.
    Du färgade håret knallrött någon gång i högstadiet och jag tror att du var den i klassen som började intressera dig för alternativ musiksmak och klädstil (kanske svensk punk till en början). Detta kulminerade dock inte förrän efter gymnasiet.

Du hade inte så jättemånga kompisar under skoltiden. Snarare två-fyra mycket goda vänner.

Du har nog läst någon ekonomisk/samhälle-program på gymnasiet och det är då du började på allvar att intressera dig för utbildning. Trots detta tror jag att du tog några år ledigt mellan gymnasiet och högskolan.

• Page

Cicci,
    Jag är inte klar med Frullan än!! Din kommer också! Men jag säger bara ojoj, vad tror du att min fördomsfulla hjärna får ihop av Lidingö och fina bilar. Hahaha...vill du ändra dig angående analysen?

• Page

FruL:

Du är uppväxt i ett arbetarklass hem med två hårt arbetande föräldrar. Bodde kanske i en förort i en mindre men mysig villa. Du har fått din järnvilja från din mamma som är en mycket stark kvinna.

Jag tror att du var naturligt duktig i skolan, du pluggade inte så mycket med fick ändå hyfsade betyg i högstadiet.
    Du färgade håret knallrött någon gång i högstadiet och jag tror att du var den i klassen som började intressera dig för alternativ musiksmak och klädstil (kanske svensk punk till en början). Detta kulminerade dock inte förrän efter gymnasiet.

Du hade inte så jättemånga kompisar under skoltiden. Snarare två-fyra mycket goda vänner.

Du har nog läst någon ekonomisk/samhälle-program på gymnasiet och det är då du började på allvar att intressera dig för utbildning. Trots detta tror jag att du tog några år ledigt mellan gymnasiet och högskolan.

Sexuella preferenser: Inte så många pojkvänner och lika få sexpartners. Du hade en pojkvän i högstadiet och hade säkert din sexuella ganska tidigt men du var tillsammans med honom till andra ring där du istället träffade din nuvarande make. Jag tror att ni hade ett uppehåll så du passade på att "roa" dig lite med andra. Trohet är MYCKET viktigt!

Personlighet: Du är en varm och kärleksfull människa som älskar att omge dig med människor. Ibland kan du stöta dig med vissa eftersom du blir lätt arg men samtidigt är du den första som kan glömma och förlåta.
    Du står med båda fötterna på jorden (hmmm, kanske var du intresserad av new age i din ungdom) och är mycket rättvis. Du går igång på alla orättvisor och jag tror att du kan gråta till Oprah (om du har tid att titta någon gång) när du ser program om könsstympade kvinnor.

• Page

Fan Östermalm var det ja! Och den snåla svärmodern. Hahaha, tack det hjälper mig massor.

Jag hoppas att det inte är mycket som stämmer...det är ju bara fanstasier!

• Page

Jag tar bara småsmå bitar och lägger ihop det till en total rappakalja. Men det är så förutfattade meningar fungerar!

• Page

Ja, jag tror att jag har smält ihop de flesta här till en person.
    Hoppas att ingen tar illa upp...men det är långt till BIM och då börjar jag fabulera för att ha något annat att tänka på.

Jag har skitdåligt koll på Stockholm och jag minndes att Cicci bodde på ett av de "bättre" ställerna så det blev Lidingö för jag har fått för mig att det är ett sådant. Som sagt, bara strunt från min sida.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???