FruL:
Bakgrund: Du var ett livligt barn som vuxna människor tyckte om att prata med. Kanske tom lite lillgammal. Möjligen var du lite av en pojkflicka som kom ofta hem med skrapade knän och trasiga byxor. Du var mycket framåt och pratade gärna med främlingar så din mamma var tvungen att dra dig bort från alkisarna som du försökte konversera med....
Du är uppväxt i ett arbetarklass hem med två hårt arbetande föräldrar. Bodde kanske i en förort i en mindre men mysig villa. Du har fått din järnvilja från din mamma som är en mycket stark kvinna.
Jag tror att du var naturligt duktig i skolan, du pluggade inte så mycket med fick ändå hyfsade betyg i högstadiet.
Du färgade håret knallrött någon gång i högstadiet och jag tror att du var den i klassen som började intressera dig för alternativ musiksmak och klädstil (kanske svensk punk till en början). Detta kulminerade dock inte förrän efter gymnasiet.
Du hade inte så jättemånga kompisar under skoltiden. Snarare två-fyra mycket goda vänner.
Du har nog läst någon ekonomisk/samhälle-program på gymnasiet och det är då du började på allvar att intressera dig för utbildning. Trots detta tror jag att du tog några år ledigt mellan gymnasiet och högskolan.
Sexuella preferenser: Inte så många pojkvänner och lika få sexpartners. Du hade en pojkvän i högstadiet och hade säkert din sexuella ganska tidigt men du var tillsammans med honom till andra ring där du istället träffade din nuvarande make. Jag tror att ni hade ett uppehåll så du passade på att "roa" dig lite med andra. Trohet är MYCKET viktigt!
Personlighet: Du är en varm och kärleksfull människa som älskar att omge dig med människor. Ibland kan du stöta dig med vissa eftersom du blir lätt arg men samtidigt är du den första som kan glömma och förlåta.
Du står med båda fötterna på jorden (hmmm, kanske var du intresserad av new age i din ungdom) och är mycket rättvis. Du går igång på alla orättvisor och jag tror att du kan gråta till Oprah (om du har tid att titta någon gång) när du ser program om könsstympade kvinnor.