När märker man av att man är...GRAVID???
Tack A.M. för info. Då är det bara att prova när mensen kommer om den kommer
Jag har lovat att sätta in Nuvaringen om mensen kommer, så jag har bara en chans på mig att bli gravid!!!
Tack A.M. för info. Då är det bara att prova när mensen kommer om den kommer
Jag har lovat att sätta in Nuvaringen om mensen kommer, så jag har bara en chans på mig att bli gravid!!!
Här kommer min blivande man hem och jag bara inser att jag MÅSTE ha 6 med honom (ÄL på G). Så vad gör jag; Jo, jag springer fram och halkar. Sedan när jag kravlat mig upp och in i hans hamn så kysser jag honom. Både han och jag hade inte världens bästa andedräkt och båda nästan ryggade tillbaka samtidigt!
Jag inser inte här att det är inte meningen att vi ska ha 6 just nu utan fortsätter med att dra in honom i sovrummet, sliter av honom kläderna och vi börjar ta av mina.
DÅ KOMMER BARNEN IN!!!! (Tack och lov så såg dom inget...)
Fort in på toan och LÅSER och fortsätter där...
Men så är tiden ute, han MÅSTE gå och träna!!!!
Så inga simmare i mig!
Typiskt! Sitter nu och smider planer på hur jag ska få lite sperma i mig ikväll...
Någon som har någon ide´??????
Despo är nog det minsta man kan säga om mig!
Eftersom jag bara har en chans på mig så blir VÄLDIGT despo, helt sjukt galen!
Som härom dagen,så tänkte rakal ite mer än vanligt där nere, eftersom han sagt att det skulle vara upphetsande. Men så tänkte jag inte på att jag tagit en ny hyvel, så jag slant!
Det såg ut som värst Hitler-mustachen!!!
Så när jag kommer till sängen så håller jag för där nere och kryper ner i sängen. Men min fästman blev nyfiken och efter mycket tjat så fick han se! Han höll på att garva ihjäl sig! Inte nog med det han ritade dessutom självaste Hitler där omkring! Kul
Tänk om jag fått något akut ärende hos Gyn! Pinsamt!
Men vad gör man inte för lite 6!
Jag kommer från Stockholm och har därför hela min familj där. Vi bor i Malmö...
Barnflickan är bortrest och hans familj bor inte heller i närheten!
Jag kanske var lite väl öppen... verkar skrämt bort alla!
sweetstreet-Vart bor du?
Jag har precis duschat och satt på en lite längre tröja utan något under. Han kommer hem när som helst, så vi får väl se vad som händer...
Godmorgon tjejer!!!
Har haft sovmorgon på första gången på länge. Urmysigt!
Tycker att ni är så många med grav. symptom, det är så spännande!
Jag hopppas att jag oxå kommer få det snart...
Eh, jaaaaa...
Fast eftersom han vet att jag är helt oskyddad så sprutade han inte i mig
så tänkte jag att jag kunde ta sperman från magen och försöka sleva in det. Men nejdå, då tar han all min ljuvliga sperma som ligger där och väntar på min mage för att få befrukta ett ägg och torkar upp det!!!
Han sa bara; -Tror du inte jag känner dig och vet vad du tänker?
Men han sa att det kom lite i mig så man får väl hålla tummarna
fruL
Jag förstår din åsikt. Eftersom min mens inte kom igång riktigt och var försenad med 1 vecka efter det att jag tagit ut min spiral så sa barnmorskan till mig att jag kan sätta in min Nuvaring men det kommer inte vara helt säkert eller så väntar jag på nästa mens.
Jag valde med min fästman att vänta på nästa mens och blir det barn under denna månad så var väl meningen med det.
Men hans önskemål är att vi ska bli gravida efter bröllopet.
Så som i förrgår så sprutade han glatt i mig utan problem, men så igår inte...
Så om det skulle bli bebis skulle det inte vara katastrof, även om han tycker det är lite läskigt, men det skulle han ju´tycka även om 2 år.
Så jag lurar inte honom alls, bara det att jag vill lite mer än honom.
ja, män!
Min fästman är velig bara han ska köpa ett par kalsonger!
Ett under att friade efter bara 4 veckor!
Skulle jag behöva vänta påatt han skulle bli mogen så skulle vi aldrig få barn!Hihihi!