Jag blir så arg. Det känns som om både BM, doktorn och personalen på KS är helt hopplösa och ska sabba med flit. Jag har så gärna velat göra ett NUPP-test eftersom jag ogärna gör ett fostervattensprov. Men eftersom BM har skrivit in ett beräknat datum som är en vecka längre än vad det är så skriver läkaren det i remissen fast jag försökte förklara. Det spelar ingen roll sade hon. Fast nu visar det sig att det spelar roll för nu ringer de från KS och vill att jag ska komma in snabbt på återbudstid nu på onsdag eftersom det är så sent att få det gjort. Och så får jag inte göra första delen av testet som är blodprovet eftersom det hinner vi inte nu snäste de åt mig. Men det är ju inte för sent, jag har hela nästa vecka också på mig men de lyssnar inte, fast jag har datum från VUL som säger så. Dessutom så ringde jag så fort jag visste att jag var gravid för att få läkartid till remiss men de ville inte ge mig någon tidigare tid så det är inte mitt fel att remissen är sen heller. Funderar på att byta BM och praktik , jag tycker ingen av dem inger något förtroende och inte på KS heller, suck. Fast det hjälper ju inte nu, det hinner jag ju inte innan NUPP-tester är för sent hur som helst. Alla är klantskallar känns det som, man får inget stöd och hjälp från någon.