Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Kram Snart så.... vi kanske ses på stan sen då
    jag sitter och jobbar undan här... hinner inte vara så flitig.
    Jag tycker det skulle vara rena drömmen om vi tjejer i "järngänget" plussade samma månad, det är ju sjukt kul i så fall. Men sannolikheten är inte så superstor antar jag. Men men det kommer förhoppningsvis inte bli sååååå många månader mellan oss så vi kan ju ha kul med bebisarna i af, och låna grejor av varandra

ha en trevlig helg då!

• Bröllopstokiig

Usch FruLlan, vad tråkigt. Vet hur det känns!

• Bröllopstokiig

Hej tjejer!

USCH vad trist FruLlan, jag är så himla ledsen för din skull, vi alla vet ju hur det känns och jag hade alla alla alla symptom förra gången, sen kom min mens med. Jag var sååå säker förra gången eftersom jag hade alla känningar, men icke... då blir man nästan mer ledsen! Jag ger dig långa, hårda o stättande kramar!

Själv har jag ömma bröst runt om, precis som jag brukar ha innan mens. Inga onda bröstvårtor här inte. Kände lite i tjejmagen i går, men det är 4-5 dagar till BIM, så jag antar att det är PMS det med. Annars har jag inte kännt något under denna perioden, inte några symptom alla, vilket är skönt eftersom jag är inställd på mens nu.
    Körde upp lite papper i morse och det kom röd/brunt blodselm flytning... pytte pytte lite, så nu är jag verkligen säker på mensens intågande! SKIT! (Ursäkta detaljerna så här tidigt på morgonen).

Föräldrarna har varit här i helgen och ajg är helt slut nu. Sov nästan 11 timmar i natt (ja men jag kom försent till jobbet idag).
    Ser så fram emot lördag!

• Bröllopstokiig

nu är jag fruL: ska du inte testa Rosenrot o bisolvon, det har funkat för många. jag äter som koko skrev mitt val tabletterna, de är kanon, mitt val kvinna...

Har precis varit i Kista hos en kund, vi skulle ha ett snabbt lunchmöte men det blev 2 timmar, vi pratade allt annat än business. De håller på med adoption och först nästa jul får de en liten från Kina. Hennes man är helt steril och de kom inte på det förrän efter 6-7 år efter alla utredaningar och försök. Tänk att få veta det, steril liksom, inte skoj.

Själv känner jag absolut ingenting fortfarande. Vet inte hfur jag ska ta det eftersom jag har kännt av de senaste 2 ggr sjukt mycket, men fått mens. Nu har jag bara varit lite öm i boobsen, men tycker det gick över på en dag. Inget annat!
    Lite trist, för jag hoppas knappt längre, känns så otroligt normalt. Ja ja

Jaha vem ska plussa denna månaden då!?!?! Nu menare jag av stammisarna (sorry). Snart så, hur har du det, några symptom eller?

Fråga: Om man ska till gyn och har haft sex kvällen innan, lär han se alla simmarna som är kvar då, känns lite pinsammt i så fall. Jag kommer hem nästa ÄL från Gbg på torsdagkvällen och ska till gyn på fredagmorgon... måste ju hoppa på honom eftersom jag missar ÄL annars. Men vill ju inte att hela muffen ska vara full av gamla döda simmare om gynläkaren (som jag vet är en man) ska in där och snoka. Kanske luktar gammal flensost med. Inte kul då...

• Bröllopstokiig

sweetstreet: Jo men jag har BIM nu till helgen (eller torsdag/fredag) men eftersom jag inte känner ett smack, jätte tråkigt, så har jag menalt redan gått vidare till nästa ÄL som inträffare vecka 47, och då är jag i Götet hela veckan och har tom bokat ett tidigare tåg hem... för att kunna få till det i tid. Sen har jag som sagt gyn besök på fredagen den veckan....
    kanske var lite otydlig med att jag är inne på 6e försöket redan innan 5e är avklarat

• Bröllopstokiig

Kayo
    tidigt i graviditeten rekommenderas morgonen, absolut. Men har man gått över 1 vecka från BIM så kan man göra det när som helst på dagen. Men för säkrast resultat, morognen.

• Bröllopstokiig

1. Försökt sedan början av juli, 5-6 e försöket
    2. inga barn sedan tidigare
    3. gifta sedan 19/8-06

Sympåtom= 00000

• Bröllopstokiig

Och ni som är nya och bor i Stockholm, på lördag är det träff med brunch på mornington hotell, Nybrogatan.

FAN vad jag ska dricka vin!

• Bröllopstokiig

Starkt jobbat Fru UH, att du kom ut ur garderoben - välkommen och lycka till

FruLlan, jag förstår dig/er (gissar det är fler som stör sig?).

Jag hade en jättekonstig blödning den här gången. Inte det att jag tror jag är Gravid, men jag undrar om detta var en sån gång då man inte hade ägglossning?

• Bröllopstokiig

Snart så....
    jag kan inte vara gravid, jag känner inte ett smack och jag mår precis som vanligt. hade ömma boobs igår, men det känns inte alls nu. Det ända är väl lite gasig mage, som jag hade igår, men det kan ju varit allt vin jag bäljade i mig i helgen i stället. Nej du, jag är ganska säker. Skulle vara mycket otroligt om det visade +
    Så jag ser fram emot nästa ÄL och hoppas jag hinner få till det.
    Sen ska jag ju tillägga att vi knappt fick till det under ÄL denna gången och att vi inte var "on speaking terms" så att säga, så bara där känns det kört.

Men jag hoppas någon annan plussar! Självklart vill jag vara gravid, men hoppas inte så mycket.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???