När märker man av att man är...GRAVID???
Godnatt alla nya och kommande plussare. Skönt att ni finns
Godnatt alla nya och kommande plussare. Skönt att ni finns
FruL: Håll dig inte borta. Vet att det känns tungt. Så klart är det roligt att höra om alla plussare men man vill ju själv vara där snart. Precis när jag får min mens känns det som allra värst. Ingen ÄL i sikte och ingen BIM att gå att hoppas på. Pusta på hur mycket som helst här i tråden. Tror att vi alla är i dalarna mer eller mindre. Snart kommer toppen till oss också. Kramar.
CicciL: detta är ju rena såpan som är hur spännade som helst att följa. Lycka till med plussandet och Dubai.
Moppy: Styrkekramar.
Hej tjejer. Har bara varitinne och läst ikapp. Verkade vara en trevlig träff igår.
Håller verkligen tummarna för att några "stammisar" snart plussar.
En sak som är bra med FL är attt man kan göra tillägg i trådstarten. Skulle vara bra med tillägget: ALLA ÄR VÄLKOMMNA ATT DELA MED- OCH MOTGÅNGAR MEN HÅLL DIG BORTA OM DU BARA TÄNKT STICKA IN EN REPLIK OM ATT DU ÄR GRAVID!!!
Som vanligt är jag sent ute
Hinner ju inte läsa förrän sent på kvällarna och då har alla gulliga, roliga, positiva och ledsna hunnit skriva av sig.
Skriver inte så mycket i tråden men har varit med från början och läst. Måste gratulera Cicci. GRATTIS GRATTIS GRATTIS.
Tack för den utförliga beskrivningen. Jag satt och skrattade och fick ståpäls samtidigt. Vilken spännande tid ni har framför er nu.
Om listan ska uppdateras någon gång skriv gärna till 32 år, 3:e försöket på mig
Än en gång Grattis CicciL. Tokroligt att följa din berättelse. Både rös och skrattade på en gång. Funderar själv på att bli e pillertrillare om det inte tagit denna månaden.
Attans också jag har inte sett någon tiger utanför mig på ett bra tag. Vad göra????
hahahahaha Nenne78 du är inte riktigt klok
Men jag är med dig. Skickade bara mail. Kan inte vara på tigerjakt för jämnan. Fast det är kanske det som är problemet