• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Det enda du ska be om ursäkt för är att du ber om ursäkt! Kan garantera att ingen här blir sur eller less på att du blir deppig - vi finns ju alla här för varandra! Kom igen nu, sup till å sätt dig på pålen så känns allt liiiiiite bättre iaf

puss på dig

• Jessie76

Oj, känns som att jag blev en kalkon av en fisk eller vad ni nu sa... Hoppas inte på mig för jag TROR verkligen inte att jag är gravid - eller jag vet det, så det så!

• Jessie76

Ja för att mitt andra namn är GynekologbarnmorskaläkareSaidaAndersson (generad) - nä inte vet jag ju men jag har ju haft mens och känner ingenting så vi släpper det nu. Känns som att man har slängt ut alldeles för mycket stålar på gravtest i onödan (känns det som nu iaf, när dom visat neg) - FruLlan! GravTest = GT = Gin och Tonic! Haha coolt...

• Jessie76

Måste ju finnas en anledning att dom som till slut adopterat eller börjat fundera på det blir gravida? Eller är det så att man bara hör talas om såna?
    Många som har adopterade barn har ett biologiskt barn som är nästan i samma ålder - eller har jag fel? Borde ju ha med avslappning och o-fixering att göra? Kan ingen hålla en sån jävla kurs då?! Sjukt

• Jessie76

Morrn morrn.
    FruL - kan du inte ta med några burkar då? Å inseminera varannan dag? Kan han komma dit? Kan han fylla dig så mycket så du får gå på händer till ÄL är över? Har vi kontrollerat hur länge dom små gynnarna lever? Är det 5 dygn eller?
    Däremot läste jag, tror det var runt Katerina Janouch´s (vet inte om jag stavar rätt, men ni vet vem jag menar... ) att tjejsperms är "svagare" men lever längre. Så om man vill bestämma kön skulle man tekniskt kunna det, fast man är ju aldrig säker såklart
    Måste nästan kolla detta - eller hur?
    Hur länge före ÄL åker du bort FruL?

Jag blöder fortfarande jättelite, precis som hela tiden - visst är det väl underligt?
    Jag har oxå haft mens typ 2-3 dagar massor å sen brunt kanske en dag MAX å sen slut. Nu har jag småblött sen fredag.... Jaja, whatever.

Grattis FruSofia igen Varje plus e lika roligt

Undrar om AM har börjat sin förlossning ännu eller om hon fortfarande väntar - hur går det AM? Lycka till du oxå

• Jessie76

Hahaha... Måste vara gravsymtom Cicci!

Vad ni ska ha roligt i helgen.... Vill va meeeee Ni får ha kul för mig oxå

• Jessie76

Lider med dig

Visst vet du att det där med att pilla på tappen kan hjälpa till å sätta igång? Det är därför dom säger att 6 hjälper. Har du testat? Inget jag var speciellt sugen på men min barnmorska och jag hade jättebra kontakt (hahahaaaa FruLlan och Nenne - INTE på det sättet ;-o)så jag gick till henne fick hon hjälpa mig.
    Det var så roligt för när jag vart till henne så sa hon det där om 6, så då när jag kom hem sa jag det till min man och han blev överlycklig (efter en lååång tids celibat )Men då satte det igång före så det vart inget

• Jessie76

Haha... Med risk för att låta som en superhemsk moder tycker inte jag så himla mycket om andras kidz heller men jag älskar mina egna och tycker dom är sötast och duktigast och bäst i hela universum. Skulle kunna skaffa hur många som helst känns det som

• Jessie76

Ja vad är det med killar egentligen?! Vad är det för fel på en i det stadiet? Tänder dom inte alltid på oss?!?!?! Kan dom inte ställa upp för laget?!

• Jessie76

Hej hej....
    Håller med den kloka och allmänbildade och alldeles fantastiska gurun FruL i hålan för hon har ALLTID rätt
    Grattis tjejjer!!! Fan va najs Skärgårds- oxå Köp nu ett test!!! Fort som tusan, man sitter som på nålar här på arbejtet

Själv hade jag en konstig upplevelse i min menscykel den här gången. Igår blödde det så extremt lite (ni vet som att man har skurit sig, sånt blod...urkonstigt?) så jag tänkte vaffan jag kliver på Inget mer med det.
    Imorse blödde jag mer igen!
    Detta är heeeeeelt sjukt ju! Vad kan det vara? Jag har ALDRIG haft problem med mensen....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???