Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Victoria80,

Jag var mest nyfiken på hur de oönskade smilysarna blir till. Är bombis på att jag hade skrivit slutparantes och sen komma, men det blev en blinkande gubbe ovan (15.53). Fast teorin höll ju inte testet...???

• Liten med Mindre

Ooo, har massage ikväll. Tror ni det är bra för äggen och infästningen? Hoppas på det! Eller åtminstone för avstressningen och mer aktivitet hemma.

Fast till helgen ska vi ju bo borta med 10 kompisar, inte mycket utrymme för egna påhitt då. Om inte det finns gott om mjuk snö i skogen i Dalarna, så att vi kan "komma bort" en stund. :D

• Liten med Mindre

Kör försiktigt alla ni med sommardäck! De varnar tydligen på radion för pågående glashalka i Stockohlm i alla fall.

Tänk på att andra kan köra som idioter!

Orolig...

• Liten med Mindre

Ingen fara Victoria. Har funderat på att göra ett smilytest någon gång, och testa alla möjliga varianter. Men det känns så pinsamt att göra det i en tråd, egen eller andras.

• Liten med Mindre

Vår massös brukar ge massage hela vägen genom graviditet vad jag förtått. Vet inte riktigt vad som skulle vara farligt. Ska fråga ikväll.

Vad jag vet så får man i alla fall ligga på sidan när magen börjar märkas, för att det inte är bra att ligga på den och dessutom trycka på ryggen.

• Liten med Mindre

Titta - svaren hade redan kommit ang massage. :)

Snabbisar!

• Liten med Mindre

Då slipper jag försvara min nyfikenhet ikväll. Att fråga kan ju ge nyfikna frågor tillbaka.

• Liten med Mindre

Nu halkar jag iväg på min massage i alla fall, utan bebis i magen vad jag vet. så jag blir nog både tryckt och knådad på en massa ömma ställen. Skönt plågsamt som det kallas. :D

Tjillevippen!

• Liten med Mindre

Hej och godmorgon!

Hur har det gått alla? Kom ni hem igår?

Ni vet att det är ok att vi är galna rörnade ägg och män och jufs i sängen och så - men att köra bil igår är en mycket allvarligare sorts galenskap.

Cicci och Brudsommar - kom ni hem hela igår????

Cicci - GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Nu när du är 32 får du inte göra galenskaper som att köra med sommardäck i årtiondets värsta halka. Det ger oss andra dåligt rykte! ;)

• Liten med Mindre

Var rätt glad att jag stannade i stan på massage till 21.30 igår. Sen hittade vi en buss som i krypfart lyckades ta oss ända hem. Skönt!

Och nu vankas en strålande dag. Snö, kallt och solsken! Jag får ta en promenad på förmiddagen tror jag, innan det går över igen.

(Läste ett horoskop igår att jag under helgen skulle ställas inför stora positiva förändringar, som jag inte skulle oroa mig för utan låta ske. HOPPAS!!! Fast det är ju inte mensdags förrän nästa helg. Men i alla fall...)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???