Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

PUFFAR UPP tråden, shit pommes frittes!
    Jag kan ju försöka ringa supporten i morgon, nu lär de ju inte svar och kolla om de kan ta bort den. Jag skiter i om folk ser mig, men jag tänker på alla andra.

Mitt jä-la NÖT, ibland blir man rädd för sig själv Tur att man inte klantar sig allt för ofta

Hoppas vi kan lösa det i morgon!

• Bröllopstokiig

Eller så plockar vi bort bilderna och startar en ny sida på den adressen vi lade upp dem?

• Bröllopstokiig

Nu har jag med mailat med stora bokstäver och bett dem ta bort inlägget! Hoppas de gör det!
    Förlåt i allafall. Jag lovar att inte vara så korkad igen!!!!

• Bröllopstokiig

Plcoa bort bilderna på oss alla, så ber vi Muggles lägga upp en ny site i morgon, så mailar vi varandra den informationen. Då slipper ALLA att vara nojjiga och jag slipper ha dåligt samvete! Jag har Muggles nummer, jag kan i och för sig ringa henne i kväll o be henne ta bort och göra om??

• Bröllopstokiig

Tjejer,

Jag har tagit bort ALLA bilderna nu, sen sparat dem på min dator så kan vi lägga upp dem igen någonstans! Nu vet vi ju, iaf vi som hänger här mest, vilka vi är...

Så nu kan ALLA vara lugna!

• Bröllopstokiig

Inga problem att vara sen, jag är ju en förvirrad kärring!
    Jepp allt är borta, men jag har alla bilderna kvar om vi vill lägga dem någonsans.

Greys Anatomy följer jag med ett halvtöga, I like tv, men jag måste packa lite nu med för jag ska ju dra till Södra Sverige i morgon!

• Bröllopstokiig

Visst var det komiskt - NU i efterhand, men när man just gjort en "tavla" är det inte så jävla kul eller komiskt... hmmmmm

Snacka om uppspelt, full av hormoner och just sett sitt barn... man blkir knäpp om man inte var det innan! Lite ivrig.

Ja ja, nu skiter vi det och ingen större skada skedd eftersom de är pytts väck!

• Bröllopstokiig

God morning i fabriken!

Jag är här i dag koko, sweetan mfl, så även att ni sa god jul i går, så stannar jag kvar lite till. Flyger halv 8 i kväll och sen kommer jag anatagligen inte kunna hålla mig borta härifrån eftersom det är många som BIMar i helgen som kommer o under nyår. Sen är det kul att hänga här och prata med sina medsystrar.

Snartis: Hoppas du får göra ett vul, det är mysigt att se dem Tänk att Pick'n har vuxit så mycket o att man kan se lilla nästan, rumpan och hela kittet. Det var värre med ben och armar :-O men det kommer
    Det var svårt att fånga honom på bild, eftersom det var full action och han simmade som fan rent ut sagt. Men till slut fick vi en jätte fin bild där man ser honom tydligt, så den ska vi ta med oss ner till familjen nu...

Mindre gumman, hur hade ni det i går, fick ni till det trots trötthet och allt? Hoppas verkligen det!

Page: Bisolvon är fantastiskt! Jag blev frisk från min förkylning med hosta... och gravid!

Kram kram

• Bröllopstokiig

Snartis han var 3,1 cm (för 3 veckor sedan var han 9mm), så det har hänt en del. Det är först nu i vecka 11 som man kan se formerna, förra gången för 3 veckor sedan såg man ju ingenting mer än att det var något där.

Nej jag har absolut inga symptomer. Men å andra sidan är jag inte heller någon hypokondriker, jag är aldrig sjuk, jobbar när jag är genomförkyld och känner mig krasslig för jag tycker inte att det är så farligt. Lyckades förra året även förtränga att jag hade blödande magsår (till jag spydde blod och lades in på sjukhus). Så min "smärttröskel" eller vad man ska säga är nog hög. Jag ojjar inte för något. Det var min värninnas svar i allafall och när jag har tänkt på det så kanske det ligger lite i det.
    Men jag är i af glad att jag mår bra...
    Molvärk kände jag med i vecka 8, men det har jag inte kännt mer. Jag kanske har haft lite symptomer, men inte tänkt mer på det för jag hade nog förväntat mig att det skulle vara mera markant!

Ja ja .... Lycklig är jag i allafall!

• Bröllopstokiig

Hade gärna lunchat Snartis, men jag åker till Karlskrona i dag. Men sen om du har tid i januari och är i stan mellan varven så skulle jag gärna luncha

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???