När märker man av att man är...GRAVID???
Som tur är så blev "Stuffingen" inte i form av plommon o äpplen (eller vad det nu är de brukar ha) utan snarare en StjärNpinne (Inte stjärt Moppy!!!). Eller f´låt jag menar såklart en stjärnpååååle!!!! :D
Som tur är så blev "Stuffingen" inte i form av plommon o äpplen (eller vad det nu är de brukar ha) utan snarare en StjärNpinne (Inte stjärt Moppy!!!). Eller f´låt jag menar såklart en stjärnpååååle!!!! :D
Lite sås blev det ju också i kalkonen såklart! ;) Inte bara stuffing....
Men nu ska jag ta min lilla kalkon och gå ut i regnet. See you later!!!!!!
nenne,
nähä. Jag trodde du knaprade piller som så många andra drug addicts på den här tråden; tugga på rosenrötter och suga på folsyretabletter eller snutta på omega3-kapslar... Men då var det inte det då. hm? Kan inte komma på vad det annars kan vara.
Kanske är det bara så¨att det var en månad utan ÄL??? Ibland har man ju tydligen det. Kanske kommer ingen aladåb om det inte är någon ägglossning??
Och du Nenne:
Hoppas också att du får mycket Tuta!!! :D
Tuta är bra och gör en på gott humör! :)
"Tuta i pukor o trumpeter" tror jag man kan säga, va?? Är inte det ett sådant där knasigt gammalt uttryck som liksom hänger kvar i språket som en kvarleva av en svunnnen tid?
Hm?
Kanske kan man modernisera det lite?
Plötsligt fick "blow-jobb" en svensk motsvarighet!! :D
Usch, jag trro jag snöat in totalt på de nedre regionerna nu. Och inte är det någon där ute som är vaken heller. Ingen att prata strunt emd. Eller så har jag gjort som FruLLan och skrämt bort de få nattugglor som ev var ute på tråden?
Testar att ropa på Syrran.
Hallåååååå Syrran! Är du där???
Eller har du kanske bråda dagar med arraysen?
Tack för upplysningen förresten! Om ditt jobb och microchipsen.
Och ja, jag tror jag måste ha typ 5 ug RNA eller så.
Nehej, ingen syrra där inte. Japanerna låter henne inte vila. Ingen rast ingen ro. Jobbajobbajobba.
Förresten håller du på med cancerforskning då? Eftersom du kollade cell cykel gener? För det vr det väl om jag minns rätt?
Det ni andra trådisar, även våra celler cyklar!!!! :)
På tal om cyklar. Snartis cyklar inte vi tillsammans?????
Har du ÄL snart då?
Jag tror jag ska ha ÄL i nästa vecka.
Så tutningen i kalkonen var bara en "testing". Inga ägg i sikte där just nu, vad jag känner till. Så simmarna får bara leka med varandra.
Men det är ju bra att öva förstås! Och skoj!
nähä. Kanske bäst att avsluta detta nu då.
är trött på att tjata ensam här så jag tror jag lägger ner för idag. Snart går väl morgonskiftet på.
Hoppas chatta mer med er alla imorgon då.
:)
Haha!!! Kan skriva lite nu innan jag ska gå o knoppa!!!
Äntligen lyckas man få in ett inlägg när ni är som mest aktiva, dvs på morgonen!!!! :)
Har just kommit hem från min Thanksgivingmiddag. Mycket kul och trevligt, med massor av goooood mat och mycket viiiiin! tjohej!
Dock ingen kalkon. Ätbar alltså nu menar jag.... ;)
Det var ju kul att mina nattliga inlägg iallafall kan roa er på morognkvisten!
Jessie,
vädret var superregnigt men det ska bli bättre imorgon (egentligen idag då) men det är definitivt höst nu här. Lite kyligt. Fast inte med svenska mått mätt kasnke. Runt 10-15 grader ungefär. Fast det är väl varmt i Sverige med denna höst??
Men nu ska jag verkligen gå o sova. klockan är 03.10 här nu så det är dags!
Återkommer när jag vaknat igen!
Puss på er!