• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Då slipper jag försvara min nyfikenhet ikväll. Att fråga kan ju ge nyfikna frågor tillbaka.

• Snart så....

vilken tur att jag inte klarar av massage, får jätteont efter trots att de knappt tagit i...

Här är en till som ska ut i halkan med bilen och sommardäck. Fast jag har typ 3 min hem och det är 30 nästan hela vägen...
    Så snigelfart here we come!

• A.M.

Det finns massagebänkar med hål för gravidmagen så att massage skulle vara i allmänhet farligt kan ju inte stämma. Sålänge massören tar det varligt och vet vad han/hon gör så är det nog bara nyttigt!

• Victoria80

A.M.

Har du använt Nuvaring? Barnmorskan säger att killen inte kommer känna den men om den bara ska sättas in så tycker jag att borde kännas? Den är ju´inte jätte liten direkt.

CicciL-Det är inte säkert att du känner av något redan nu, jag håller tummarna på att det är en liten på G... Och snälla ta taxi eller nåt!

Ang. massage. Det var ingen som sa till mig att jag inte kunde få massage när jag var gravid, och jag gick på massage... Konstigt... Fast det är några år sedan.

• Liten med Mindre

Nu halkar jag iväg på min massage i alla fall, utan bebis i magen vad jag vet. så jag blir nog både tryckt och knådad på en massa ömma ställen. Skönt plågsamt som det kallas. :D

Tjillevippen!

• A.M.

Victoria80
    Jäpp jag hade nuvaring i nio månader. Det är en vanesak det där med hur det känns. JAg vande mig blixtsnabbt. Det är nog olika om killen känner eller ej. Min gjorde det, men han gillade det! Även jag tyckte att den hade sina poänger när vi hade sex. Den gav liksom bra friktion. Men man kan faktiskt ta ut den precis när man har sex, om man är noga med att sätta in den direkt efter! Som sagt så tycker jag att det var ett strålande p-medel!

• Snart så....

AM: det låter som något att prova när det är dags för att skydda sig igen.

nu är det helt bäcksvart ute så ser inte om det snöar :(

• Bröllopstokiig

Nu ska jag iväg och köra snigelfart jag med. Vi hörs i morgon och då får vi uppdatera lista, jag är dessvärre 32 år då... he he he

• xemxmax

måste faktiskt rekomendera p-stav, tycker att det är perfekt, speciellt för mig (och andra) som på onsdagen undrar varför måndagens p-piller är kvar...

• sweetstreet

Hur fungerar p-stav då???
    En som inte är så insatt i annat än pillrens värld...

Som plötsligt omvandlats till ÄLens värld...! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???