• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

God morgon allihopa! Första dan på jobbet, lite skakis och andfådd, men det får gå. :)

Page - Sambon ser nog inte fram emot spermaprov, men han föreslog själv att göra det så snart som möjligt, så några större problem med det verkar han inte ha. :) Gissa om jag blev glad när han tog upp det (av precis de anledningarna ni gett tyckte jag det kändes lite jobbigt att behöva initiera det...)!!

Cicci - härligt! :) Så himla roligt att läsa om pick'n!!

Snartis - JA, han är grymt snygg!! :D Fast inte i just den filmen, tycker han ser sliten ut...

• _koko_

Här kommer en efterlängtad lista! Vad har jag missat?? Muggles, har inte koll på ditt plus-datum...
    Några av er (ni som inte skriver något) får ligga i lite så ni inte trillar ur listan. ;)

nick: , bor i: , ålder: , Försökt sedan: , Gravid?
    A.M. , Stockholm , 37 år , ? , Livia född 16/11
    BrudSommar2006 , Stockholm , 35 år , augusti 06 , Gravid 15/9
    Skärgårdsbruden , Stockholm , 29 år , november 06 , Gravid 9/11
    CicciL , Stockholm , 32 år , juli 06 , Gravid 12/11
    Victoria80 , ? , ? , november 06 , Gravid 17/11
    lollan79 , ? , 27 år , ? , Gravid 1/12?
    Jessie76 , Luleå , 29 år , ? , Gravid 5/12?
    Snart så... , Stockholm , 28 år , juli 06 , Gravid 9/12
    mugglesfan , Göteborg , 35 år , augusti 06 , Gravid 10/12?

nu är jag fruL , Stockholm , 32 år , augusti 06
    _koko_ , Stockholm , 28 år , juli 06
    Lapinette , Stockholm , 36 år , juni 06
    Mindre , Stockholm , 32 år , juni 06
    sweetstreet , New York , 33 år , ?
    nenne78 , Gävle , 28 år , september 06
    Moppy , Stockholm , 29 år , oktober 06
    ljuvlig , Göteborg , 31 år , ?
    Fru UH , ? , 31 år , augusti 06
    missZapon , ? , ? , ?
    pirr! , Göteborg , 29 år , ?
    Storasystern , Stockholm , 30 år , ?
    Eden-06 , ? , ? , ?
    Frejis , Stockholm , 33 år , ?
    start september , Stockholm , 30 år , september 06
    Page , Sörmland , 30 år , oktober 06
    Victory , ? , ? , ?

• _koko_

Oj, hjälp, det stämmer nog, Snartis, snurrade till det lite...

Storasystern, har lagt till det!

Rättad lista kommer strax.

• _koko_

Mindre - vilken MAN du har!!! :)
    Hoppa på honom hela helgen vettja, flera här har ju vittnat om att man ska fortsätta efter böjen.

Lapinette - Cicci råkade i lyckoruset efter vul igår lägga ut länk och inloggning till bilderna på oss... Det inlägget är nu borttaget och bilderna är arkiverade tills någon (muggles, vink, vink) gör om alltihop. Då kan man lägga ut sin mailadress här och få tillgång till bilderna på det sättet. :) Om man nu vill se våra tokiga nunor... :D

• _koko_

muggles - min sambo är också sån, fast vid ALLA tillfällen, något jag kan bli jättearg på. Hans sätt att hantera allt är genom att skämta om det, inte så lyckat när jag är skitsur på honom...

Vore supersnällt om du ville lägga upp bilderna igen och maila nya användaruppgifter till oss.

• _koko_

Hmmm, muggles, när du är inloggad, kan du se mina album bland "dina vänner"??

Jag kan nämligen se ditt album även fast jag är inloggad som en annan användare, hoppas att det beror på att jag loggade in via länken du skickade...

• _koko_

Mitt inlägg blev ju såklart jätteskumt eftersom det hamnade flera sidor bakom det jag svarade på... Skit i det. :)

Jessie - vad kul!!! Såg ni dicken på dick*n också?? :D Kanske lite tidigt förstås och svårt om det blir en tjej... ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???