När märker man av att man är...GRAVID???
Kan meddela att BT har tagit bort mitt inlägg Så nu är allt det där borta!
Kan meddela att BT har tagit bort mitt inlägg Så nu är allt det där borta!
Lapinette: Jag råkade tipsa A.M. här igår om våran site där vi alla ligger med bild. Problemet var att jag i min iver och förvirring lämnade ut fullständiga detaljer här, som användar namn o lösen etc. Då var det liksom inte så anonymt längre. Jag gick in o tog bort alla bilderna i går kväll samt mailade BT att det skulle ta bort inlägget, vilket de nu har gjort.
Så nu ska vi be Muggles starta en ny sida med nytt lösen och användar namn, så kam vi lägga upp bilderna igen där...
Spännande förrästen med BIM; nu hoppas vi att det är din tur med!
Muggles, skönt att man inte är ensam om att "synda" och "skita" i mat grejen. Jag kommer absolut dricka lätt ök o även ta en mun vinglögg. Herregud, på Irland rekommenderar man ju kvinnorna 2 Guiness om dagen...
Jag pratade med gyn o BM om detta igår igen o de sa att man skulle hålla sig så långt borta från sidor som ex familjeliv, för det är idiotiskt där. Han sa att man kan leva på precis som vanligt o att det inte var problem att ta en lätt öl eller ens lite vin. Utan det är MÄNGDEN man äter eller dricker som man ska tänka på. Han var så grymt bra den där Jan-Åke, synd att man inte får honom som BM istället!
Schysst med ny sida, jag har bilderna på min hemdator och den kommer jag inte andäända på en vecka, dessvärre, så skickar inte tjejerna själva bilderna igen, så får jag göra det när vi är hemma igen efter julfirande. Åker söderöver idag.
Nu ska jag jobba lite.
Snart så.... det är bara att smaka, det är liksom ingen fara att ta en mun! Men du kanske inte ska dricka ett helt glas vin!
Snälla ni,. bli inte nojjiga ni med!
Fetaost har jag ätit sen jag blev gravid - minst en gång i veckan o det frågade de om på info träffen vi var på och det är inte några problem att äta det.
Men alla äter det som de vill, jag kommer äta allt som jag alltid ätit och jag tänker inte fåna mig och har tagit med maken på det han kan komma med på så han själv har gått höra att man kan äta det mesta. Tips till dig snart så.... så får du säkert inte några gliringar om feta fler gånger för det är absolut inte farligt!
Gillar du inte ens Tiramisu eller hur det stavas, MINDRE, det är ju skitgott!
Jag älskar romrussing glass, he he he, men äter inte så ofta dessvärre.
Tips till er som gillar grönmögel och även gorgonzola, det älskar jag, MAN FÅR ÄTA DET om man hettar upp det till minst 60 grader! TJohooo det blev jag så glad över när de sa detta på barnmorskeinfo träffen!
Snartis, håller med, det är säkert enklare om det kommer från henne...
Vi var ju på gruppträff, barnmorskan blev irriterade på alla dumma frågor om allt från pastej till räkor, så hon väste nästan ifrån till slut, det kommer min make ohåg särskillt, och insåg då att det inte är några problem så länge man inte övergör saker. Som vår BM sa, 1 lätt öl är ok, men 20 kanske inte är så bra för någon.
Bra när de vinklar det lite så gubbarna fattar
Vad skönt!! :) Trodde det var så, men blev osäker nu när jag loggade in med en annan användare än den emailadressen du hade skickat till. Vore jobbigt att upptäcka att vem som helst som är inloggad kan se allt...
Det är 20 papperskopior man kan få gratis! Jag har för tillfället...
[2 timmar senare] Oj... där blev jag ivägdragen på ett möte...
Vad jag skulle skriva var att jag har flera 100 bilder upplagda där för tillfället. :)
Skärgårds och de som låg innan har jag på min dator, sparade ner de bilderna, så jag kan maila över dem i mellandagarna
Ha så kul Muggles!