När märker man av att man är...GRAVID???
Nä hörni, nu ska jag iväg och handla julklapp till maken!
Och japp, mitt jobb involverar dator HELA TIDEN, så jag skriver inlägg inimellan sas
Nä hörni, nu ska jag iväg och handla julklapp till maken!
Och japp, mitt jobb involverar dator HELA TIDEN, så jag skriver inlägg inimellan sas
Inte med min hjärna iaf - men jag är ju som bekant trög både här och där
Heeeeeeeeeeeeeeej, har varit tvungen att jobba OCH läsa ikapp typ 20 sidor (era busar!).
Har även ringt BM och fått en tidig inskrivning redan nästa vecka! Hon var så gullig och sa direkt "vad roligt!" "eller?" la hon sedan till frågande och jag svarade "jaa, det var väntat, eller jag menar önskat" (lät ju lite väl självbelåtet annars, jag sa ju fel ord). "Åh, vad roligt" sa hon igen, de är så himla gulliga och väna på barnmorskemottagning - jag är inte van vid det som jobbar i en jättemanlig teknikermiljö Då ska hon iaf prata kostråd och "livstilsfrågor" med mig. Jag lär väl få enkäten om alkoholvanorna - den lär jag ju fylla i helt falskt kan jag säga!
Nu till viktigare saker: själv är jag inte så förtjust i den där sidan som jag "fixade" (jag gjorde ju inget egentligen). Bla hamnar ju bilderna på vissa datum. Tänk er i april - då ska man scrolla tillbaka till dec för att se oss stammisar... Struligt. Dessutom är den som sagt inte direkt användarvänlig. Men om ingen har ett bättre tips, så visst kan jag skapa en ny "identitet" åt oss...
sweet: du vet det förmodligen redan men nu är Herr Bisolvon på väg till dig - det räcker nog bara till en gång men en gång kanske räcker?!
Lapinette: vad tråkigt om du får tanten imorgon! Vi har ju cyklat ihop, samma ålder och startade verkstan nästan samtidigt - hade varit såå kul om det ville hända ngt därborta hos dig!
Jag har fler symptom! Igår fick jag värsta gravidhormonsattacken! Tårarna sprutade och jag var orimligt jätteledsen. Som PMS fast 10 ggr (gick verkligen inte att kontrollera fast jag insåg ngnstans att jag var löjlig) förutom att jag inte var sur/irriterad utan bara SUPERLEDSEN. Men jag pratade med mannen, fick massor av tröstkramar och sedan blev det bättre. Han är suverän på att säga fåniga saker när man är ledsen så att man börjar garva mitt i gråten...
Är det INGEN BIMare som känner minsta symptom?!
Bra att du rensat listan lite koko!
Det låter som en bra idé att ta kodakgallery.com istället - ska jag fixa?
Ni som redan har mejlat mig en gång har nu fått invitation till kodakgallery.com.
Jag ska skumma igenom de sista sidorna så jag hittar fler mejladresser (Lapinette, AM, Moppy?) så lägger jag till er.
Suveränt bra, ni är nu upplagda i en grupp så alla kan få ett mejl när det läggs till en bild. Har inte hunnit kolla än om alla kan lägga till bilder el om jag måste göra det (eftersom jag har kontot).
Har nu lagt till eden och AM - Lapinette jag hittade inte din mejladress (jag gick tillbaka till sid 659).
Page, jag la till dem som Mindre mejlade till, var du med där? El vill du ge din adress igen? Om du inte vill lägga ut den här så kan du mejla mig på mugglesfan@hotmail.com!
Nu ska jag lägga upp de andra bilderna (glömde bort att jag ju har dem på mejl - jag blir bara trögare och trögare! höll först på att be Cicci lägga upp dem igen - hallå! det var ju jag som fixade det förra gången! ursäkta...)
Snartis: jag bor i centrala Götet. Ni får jättegärna komma och fika hos oss el så ses vi på stan!
Har tagit bort din bild igen Page. Jag kom ihåg att du eg ville ha en annan bild men eftersom du låg på den andra sidan, så... Men nu är du borta igen!
Ngn som har de andra bilderna (Cicci?) på Skärgårds, Jessie mfl? Jag har dem inte... Sedan kan jag tycka att det är artigt att först ge en bild av sig själv innan man får se de andra (när vi lägger till fler alltså)... Inte för att jag bryr mig dömycket men...
koko: under "My Friends' albums" står det "You don't have any shared albums". Bra va? Så jag har delat ut "mitt" (vårt) album till dig så du kan se det men jag kan inte se dina. Verkar vara en bra sida det här! Det verkar dock som om man får 20 bilder gratis, så hoppas vi inte blir fler (sedan har vi ju några gruppbilder också...)
snartis: ja jag är också förvånad att jag fick tid så fort. Hon tyckte det var bra att jag ringde så tidigt också (?) - jag trodde de skulle tycka typ "ja ja hör av dig om några veckor" men jag ville ringa nu så att jag skulle få en tid efter jul, vilket var vad jag räknat med. Men nästa vecka är det bara samtal som gäller. Och NUPP kan man endast göra privat här oavsett ålder. Det de erbjuder är endast fostervattensprov. Nåja.
Mer symptom: en redig aladåb i byxan imorse. Oj, otäckt! Skyndade mig in på toa och var rädd att jag skulle få se en enorm blodfläck (MF) men det var minsann en bautaflytning! Och brösten har redan vuxit ett snäpp...
Mindre: nä vad konstigt? Jag la till min bild först men nu har jag tagit bort den och lagt till den sist. Undrar om inte första bilden i albumet är det du ser först. Så klicka på det så du kommer in i albumet (fast nu borde första bilden vara Cicci, koko och frejis).