Morsning!
Bara en liten kortis här idag för jag har såååå mycket att göra.... Hm!
Snartis, TUUUUUR att du fick böjen innan maken stack! :)
Jag väntar fortfarande på min, men jag är som sagt inställd på NNÄ för just nu är allt så jäääättestressigt omkring mig, med en massa massa massa jobb.....
Jobbade i stort sett hela helgen :( stackars mig... oc känner mig trots det helt superstressad över allt jag inte lyckades hinna emd. Suck!
Cissi,
Skoj att du blir glad av att kräkas. Jag skulle vara superglad om man slipper. Om man nu nå´nsin blir gravid...
Och jag sällar mig till de glada skarorna som ropar Skrönor, skrönor!!!! Som vetenskapskvinna kan jag abra säga att ALLT ni hör om illamående, magformer etc etc är bara SKRÖNOR SKRÖNOR!!!!!
Med tanke på att man har 50% chans att gissa "rätt" så är det ju väldigt ofta det "passar in" med allt detta. Fast om ni gör en liten undersökning ("statistiskt") ska ni se att det är ca 50% som det inte stämmer på....! ;)
Har själv vänner som mått illa och fått killar och mått illa och fått tjejer. MInte knt något alls och fått tjejer och samma sak för killar. Så ja, det är nog inte mycket sanning i det där.
Men huvudsaken är ju att det blir något oavsett tjej eller kille?!
Och apropå aladåb så har jag aldrig aladåb. Kanske är det ett måste för att det ska bli något??? Hjälp! Isåfall ligger jag risigt till!!!!
måste springa vidare nu men puss på er alla! Och sup inte ner alla japanerna nu syrran!!! ;)