När märker man av att man är...GRAVID???
postÄL-syndrom, oroa sig för att vara uppåt.
postÄL-syndrom, oroa sig för att vara uppåt.
Hejdå!
Slänger en puss över Atlanten!
Verkligen håll igång - dygnet runt. :)
Fast inte hemma hos oss då. :(
Ska proppa i maken och mej både vitamintabletter, solros- och pumpafrön samt valnötter. Det ska vara "libido-höjande". :)
Tur att nötter är gott. Något vettigt får man ut av "Du är vad du äter" programmen. Även om tv i sig är rätt avtändande.
Ska man skratta eller gråta??
Pratade med en kollega igår, och kom på nåt sätt in på att jag är trött på min rethosta (6 veckan). Aha, konstaterade han, jag som funderat på om du var gravid som rusade på toa om mornarna. Nästan lite gulligt att de funderar förvisso...
Och i morse kommer en av tjejerna framsmygande när jag plockar ut mitt bröd ur frysen. "Nu ska vi se vad hon plockar ur frysen... Jaha, bröd. Hur är livet som gift då?"
OCH? Småpratar inte i vanliga fall, så det kändes rätt snokande. Fast hon var lite bakis och ville väl bara vara trevlig och slippa jobba. :)
Haaallåååååå?
Somnade ni om igen? Det är ju fredag - upp tidigt, hem tidigt!
Och vi ska på Bond ikväll. Inte det minsta romantiskt, men rätt kul ändå. Kanske kan plocka upp några läckra förförelseknep från duken. Eller förmå maken att göra samma sak. :D
Kan villigt tänka mig att bli förförd på "Bond-manér". OBS! Inte att förväxla med lantbrukar-manér à la TV.
Oj, vilken Thanksgiving middag. Förmodligen inte med familjen. Åtminstone håller inte min igång till 3 på natten.
Inte jag heller för den delen. *gäspar* Börjar väl bli gammal. Eller kanske bara klok. :)
Sov gott Sweet!
Storasyster - Bond har premiär i Sverige ikväll. Officiellt i alla fall. Säkert har det varit massor med smygpremiärer eftersom det finns recensioner överallt.
Liiite bra är det med tiden mellan två ÄL. Då hinner vi röja upp hemma och vara sociala med släkten, och inte bara vara hemma i sängen. ;)
City testar starkvinsglögg:
www.city.se/ArticlePages/200611/23/20061123080004_990/20061123080004_990.dbp.asp
Borde kanske köpa en flaska glögg. Ska ju baka peppisar i helgen är det tänkt. (Har en stooor deg i kylen, som det nu är måånga små gropar i. Tror minsann vi har råttor hemma. )
Nog kom det en slemblobb alltid - även med Bisolvon.
Slutade med pillren idag eftersom jag tror ÄL är över. Blir för dyrt att äta piller cykeln igenom. Och inte har de någon större effekt på hostan heller.
Hostar aladåber ändå - Urrk!