Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Nää inte här heller har öst ner större delen av dagen.

Ohh kom just på att mensen är över och nu kan vi ju börja öva igen :D :D :D

• Snart så....

Eden: Tror helt klart att man inte ska känna mågonting alls, kolla bara på vår egen Pappersmuff. Hon fick ett fint PLUSS

Japp är helt övertygd, NADA symptomer=PLUSS

• Snart så....

Attans frullan du han före hahha

Japp blir ju gräsänka till fre-sön, så måste öva ikväll

• Snart så....

kommer vara överlycklig när jag inte känner någonting hahhaa...
    Hellre det än molvärk, ont i boobsen, konstiga flytningar mm

• Snart så....

Frullan : Puss hälsa Vickan :D

• Snart så....

godmorgon alla fabriksarbetare

fy vi var på tok för trötta för några aktiviteter igår kväll och nu är han borta till sön :( Bakläxa till söndag hahha

Idag är det fredag och snart HELG. Imorgon får jag min riktiga första julkänsla, ska på JULMARKNAD :D
    Kolla en hel tomtearme

• Snart så....

hmm tillbaka till vår egen pappersmuff, hon hade väl en vit helg innan ÄL och drack under ÄL-helgen?

• Snart så....

Hahha FruLlan du inte klok, nää inget så porrigt utan vi får öva dubbelt när han kommer hem igen :D

Jag, mamma och svägeska ska till Taxinge Slott. De har en stor julmarknad varje år, slottet+2flyglar+stallet är fullt med tomtar,mat mm

Mindre: vi brukar äta lite italienskt/spanskt till Champagne, dvs olika plockmat.

• Snart så....

hahaha jag äter inte heller skaldjur så vi har inga mysiga kvällar med räckor/hummer/kräftor och vitt vin.

• Snart så....

FruL: Ja det ska bli jättemysigt och så skönt att inga män ska med, de blir bara gnälliga när vi ska ta fleeeeraaaa timmar på oss hahahha

Gaahh kom ju på att vi oxå har massa CAVA som måste drickas innan jag blir gravid! hahaha bäst att påminna m2b

Mindre: du vet att skumpa bara håller runt 1 år så det är ingen ide att spara på dem :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???