När märker man av att man är...GRAVID???
Lapinette/BrudSommar: ni ska nu ha en invitation!
Lapinette/BrudSommar: ni ska nu ha en invitation!
Mindre: du ska logga in. Det var ngt med att "obehöriga" inte ska få tillgång utan att det ska synas att de varit inne. Denna sida är inte 100% skyddad heller, så om ni skickar vidare den länken/invitationen till andra, så har andra tillgång också bara de loggar in. Så tänk på det...
"Please note that any time you share photos, your friends can forward the invitation email to others. They can also share your photos directly from their own account. However, if you require your friends to sign in, all subsequent invitees will also be required to sign in, and their visit will be recorded in your Guestbook. If you have private or sensitive photos in the albums you are sharing, please share them only with those you trust."
Snartis: japp jag känner onekligen att ngt är på G. Jag klurar på tanken vad jag hade trott om jag inte gjort ngt grav-test - antagligen hade jag misstänkt grav ändå faktiskt... Men inget illamående än (peppar peppar)!
Men jag vill höra mer om dem som BIMar!!! Hallåååååå.....?
Cicci förresten: jag är nog överens med dig om att inte bli rabiat när det gäller födan. Viktigast på julbordet för mig är ju sillen och den är ok så det är bra! Och Jansson... mmmm. Svårast att avstå ifrån blir julölen (känner redan hur det suger i tarmen) men det blir lättöl istället. En del dricker ju inte ens lättöl men herregud, jag drack ju vin så sent som i lördags så vafasen, en liten ynka lättöl får Slick'n faktiskt tåla...
Jag har också en känsla av att min man kommer att vara mer hård än jag. Men det kanske är för att jag vet mer om hur embryot därinne lever just nu, gulkropp mm, än vad han vet. Jag är ju utbildad här!
En mun kan absolut inte vara ngn fara!
Jag vet en fransk tjej som hälsade på här i Sverige - höggravid - och bad om ursäkt att hon bara kunde dricka ETT glas vin...(när det bjöds till middag) Och de verkar ju få normala barn i Frankrike med...
Och att tex ta "oskulden" (första munnen) ur en iskall nyöppnad flasköl är ju det goaste som finns nästan - vilken fredagskänsla! Det kommer jag nog att stjäla mig till i fortsättningen med...
Snartis: nix pix har inte ont i boobsen än.
pirr: du är inbjuden!
Ngn som vill skicka bilder till albumet? Kom igen nu - ni vågar!!!
Mindre: gravidstacken
Jag tror du har helt rätt! Sedan är det ju deras bebbe också och de känner väl att de vill vara med och bestämma hur den ska bli... De har ju ingen kontroll annat än att säga till oss att låta bli än det ena än det andra. Vi har ju mer kontroll, vill man så kan man ju slurpa i sig vinglögg i smyg...
Men romrussinglass - pleeeaaaseeee... (ursäkta om jag trampar på ngns tår nu!)
Förresten kom jag på igår att man ju kan ha vin och sprit i såser och mat! Det kokar ju bort men smaken....mmmmmmmmmm. Jag älskar sprit i mat!
Jag prövade att skicka till hela BT-gruppen nu - har det kommit fram till ngn?
När jag la till pirr etc skickade jag bara till de sist till-lagda (så att inte alla får 100 mejl) men det kanske inte funkar?
Ahaaa, det var pappersbilder - jag läste nog inte så noga...
Jessie: har jag missat din mejladress? kan du skriva den igen? Sorry, det har varit mkt pill med att lägga till folk i efterhand (men fortfarande DÅLIGT MED BILDER!)...
Ingen aning om ni kan lägga till bilder själva? Testa! Det kanske du vet koko?
20 lättöl förresten. bah! max en är det jag klarar - såå gott är det inte (egentligen gillar jag inte lättöl men i det här läget får det gå)
Jessie: mugglesfan@hotmail.com
Förresten, grattis till att ha sett hjärtat! Vilken känsla... Dessutom är väl nu MF-risken lägre väl?
Jag kan mejla ut användaruppgifterna men då kan de komma ut på vift igen. Visserligen kan länken också det men jag tänkte att man kan göra det svårare att komma åt det. Vad tycker ni andra?
Sorry Cicci - jag hade kunnat göra samma sak själv så det är inte det! Jag var helt säker på att det skulle hända förr eller senare (och mig spelar det inte så stor roll att vara hemlig - har inte samma problem som fruLlan).