När märker man av att man är...GRAVID???
hejsan tjejer i tråden
För det första: muggles
tuuuuuuuuuuusen kramar till dig. Jag förstår verkligen hur du känner dig och jag lider med dig fy i helvetet för att få den sata*ns jä*vla mensjäveln
usch
och precis som du så hade jag ju så otroligt mycket symptom förra månaden och bröjade verkligen tro att det fanns något. MEN så kom allt´så mens eländet.
Usch gumman
jag förstår att du lider och jag ska inte försöka komma med några peppiga tillrop för de gillar jag själv inte att få när jag mår SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIT som jag antar att du gör.
Nej gumman, behöver du stöd eller bara få ut din ilska........ go ahead......JAG orkar lyssna på all skit som du kan tänkas få ur dig
men jag hoppas att det vänder snart....
Vi tar det nästa gång!!!!!!!!!!!!!!!
angående att vänta med att skaffa barn för det perfekta tillfället eller perfekta jobet så säger jag NEJ!!!!!!!!!!!!!!
gör inte det: För det finns inga perfekta tillfällen det finns bara missade chanser. Vi väntade för några år sedan för att jag ville ha tryggheten av ett nytt fast jobb. Jag är super nöjd med mitt jobb MEN jag skulle heldre ha haft det lite osäkrare och haft en bebis.
Nej jag tror att det går att lösa ändå. En bra arbetsgivare kan ta att en tjej blir gravid ganska så snart. En dålig gör det inte. MEN vill man verkligen då jobba för den dåliga?
Nej försök skaffa barn och låt jobbet komma. En bra arbetsgivare förstår.
Jag antar att man ska säga grattis till vickan80
MEN nu kommer nog min elaka sida fram. För jag måste säga att jag inte är helt säkert på att jag tycker du har agerat rätt. Jag tycker att man skall vara två om att skaffa barn, men du har ju mer eller mindre lurat din sambo, det skriver ju själv.
Jag skulle inte vilja bli lurad in i något så livsavgörande som ett barn...så...
ja där ser ni, sån är jag jag tror på ärlighet och raka rör. Detta är INTE menat som ett påhopp utan jag vill bara säga min mening.
Nu blir jag väl stämplad som elaka tanten...
apropå ÄL så tror jag att vi missade den den här månaden
så det är att se fram emot nästa månad.