• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

BrudSommar,
    Jag tycker också att det verkar lugnt men du kanske ska strunta i badskum och oljor. Det är onödigt att reta slemhinnorna...

• Page

Ha! Skulle precis skriva det Muggles! Drabbas inte av dåligt samvete för bruden nu bara! Det är inte ditt problem.

• Page

Usch, det lät hårt! Jag pendlar mellan att vara hård och cynisk och total empatimes!

• Page

Man kan ju testa i varje fall. Det är väl trots allt inga dödsbakterier som anfaller en under bad?

Om du inte vågar bubbla Muggles får du först bubbla benen och sen kasta dig runt och bubbla överkroppen. En lite risk för dövhet bara samt att de omkring en tittar undrande.

• Page

Aha...är det så mens fungerar? Ja, ni har pratat om det tidigare men jag minndes inte vad det var för svar.

Muggles,
    Inga superjobb på g. Inte ens ett trist ett. Min abftant föreslog att jag skulle arbeta utomlands ett tag. Hon är snäll och så men jag vill inte arbeta utomlands. Krav krav, jag vet.

• Page

Muggles, kan jag få din e-post adress igen? Tänkte skicka kort till dig. Jag har fortfarande inte tagit några nya men jag skickar ett där jag är renare. Gammalt i för sig men jag har ju inte åldrats en dag sedan jag gifte mig 99!

• Page

Japp, senil är jag. Jag har visst adressen. Jag mejlar bilden till dig muggles så kan du sätta in den när du har tid.

Ser fram emot att se Lapinette också!

• Page

Ni som är i välsignat tillstånd...
    Hur fungerar 6:et nu? Känns det annorlunda? Ont, mindre lust?

• Page

Hehe, Cicci! Då finns det några fördelar med att vara gravid. Du pratar inte i sömnen hoppas jag för din mans skull?

• Page

Tänkte samma sak som du Mindre!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???