Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

apropå bisolvon så har jag inte märkt några som helst slemlösande effekter på mig.

• nu är jag fruL

snart så.
    nej jag tror verkligen inte att det kommer at fungera. Bara för att tabletterna hjälpte cicci så behöver de ju faktiskt inte hjälpa alla. jag tror inte att det är så enkelt att man BLIR gravid bara för att man äter rr och bisolvon.

Dessutom så känns det som att det inte spelar någon roll om vi fick böj i fredags. Då är dte ju kört ändå. Jag tror inte simmarna från onsdagen överlevde och de från lördagen kom nog lite för sent

jo snart så...jag HAR redan deppat ihop

jag tror att jag är väldigt deppig av mig

• nu är jag fruL

sweet: nej idag är det inte, jag testade i morse och ingen böj. Så antingen kommer den i morgon eller ännu värre på onsdag. det är bara så super konstigt för den har aldrig varit sen förut.
    Men så klart ska kroppen jäääävlas så mycket den bara kan
    självklart ska jag INTE få ÄL när jag och maken befinenr oss närmare än 30 mil från varandra
    otursförföljd...japp...

sweet. ja det är vel bara att sikta på nästa ÄL. Men det känns bara så hopplöst. varför skulle det fungera då när det inte fungerar nu?

näe usch nu kommer tankarna på att börja med p piller för att slippa denna jäääävla ångest igen

• nu är jag fruL

mindre: låter definitivt som ÄL på g. Inte roligt allt...

och angående att simmarna överlever...NEJ jag tror faktiskt inte att de gör det särskilt ofta. Visst de KAN men jag tror att det har att göra med hur pass snabba och starka dom är. Har man snabba och starka så kan de nog överleva hur länge som helst. men då borde man redan varit gravid

• nu är jag fruL

jessie: Jag vet att du vill hjälpa och det är så himla gulligt av dig. jag uppskattar att du försöker hjälpa och stötta, för det gör du verkligen.. Men jag har bara så oerhört svårt för pepp när jag känner at allt är kört.
    fast vem vet även fast jag inte uppskattar pepp kanske det är precis det jag behöver.

lollan: jo visst kan det varit så att jag Älade i fredags, men då är det verkligen kört eftersom vi inte fick till det vare sig på tordagen eller fredagen

men å andra sidan så är det kört om ÄL kommer i morgon eller på onsdag också...

Så summa summarum. Denna månad är det KÖRT!!!!! lilka bra att deppa nu så har jag det gjort. jag menar det finns ju ingen anledning att vänta med att deppa till BIM.... kan lika bra ta det nu.

men om jag nu redan Älat så är det jäääävligt konstigt att jag fortfarande har ont. Men varför skulle Äl komma senare... det har ALDRIG hänt förut...

skit-piss-och gröna ärtor

• nu är jag fruL

muggles:
    KUL att du har träffat cicci vad kul att ni hade trevligt. Hon är verkligen en kul prick

men jag fattar inte hur ni kan mena att vi prickade rätt med sexeriet om jag ÄLade i fredags. Vi hade ju inte 6 varken på torsdagen eller fredagen.
    Näe men hade vi i allafall haft möjligheten till 6 på torsdagen så kunde det kanske ha varit en chans... men inte som det är nu
    när ser fram emot nästa...
    som infaller precis innan jul då man är laaaaaaaaaaaagpom stressad

muggles näe du har inte missat något pluss.

• nu är jag fruL

sweet: ja det är skönt att kämpa tillsammans. jag bara önskade att det kunde gå lite lättare för oss i "team graviditet snart annars köper jag k-pist"

faan det är ju helt oligdligt att åka upp och falla ner så här. Faan mitt psyke klarar inte det. jag förstår verkligen hur du känt dig muggles... tro mig

such det känns som om man måste bröja med lyckopiller av super styrka om man inte ska bli nervvrak av att försöka bli gravid.

• nu är jag fruL

japp snart så är omdöpt till snartis

men hon är så söt så hon kanske får uppgraderas till en smarties

dom är super goda tycker jag

• nu är jag fruL

MEN bara en fråga OM jag redan ÄLat
    varför har jag då fortfarande ONT??????

jag vill ha träff snart igen. Någon som vill dricka vin snart?

just det jag är ju borta i helgen...

• nu är jag fruL

sweet: ha ha du är positiv du..

det vore i såna fall ett mirakel.. näe du det är inga bullar som jäser i min ugn nu det vet jag!!!!!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???