• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag HATAR reor, men gillar att köpa kläder annars. :)

Tycker du gör helt rätt frejis som shoppar, nåt måste man ju få unna sig!! :D

Kolla upp söndag allihop!

• _koko_

Fast ljuvlig är utan frågetecken... :) Kände mig lite schizo ett ögonblick och undrade hur mitt förra nick kunnat bli på smällen?!!

Tack för att ni uppdaterat listan, jag har följt det och mitt excelark är nu lika uppdaterat! :)
    Har nämligen fått min dator lagad nu, så jag kommer åt filen igen, hurra!!! :)

(att jag kommer åt mina jobbdokument känns inte alls lika relevant :D)

• _koko_

fruL - hahaha, det var en snygg kille här och fixade den, trevligt såhär mitt i veckan! :D

• _koko_

Hahaha, nä, han var inte inloggad alls på den, som tur är... :D Som tur är behövdes inte det för att laga den.

• _koko_

Äsch, det är jag nog redan klassad som här på jobbet, och han som fixade datorn jobbar inte här, så vad han tror spelar liksom ingen roll. :D

Mindre - jag vet ju hur det är att vara skengravid, tycker fortfarande att min kropp är konstig ibland...

• _koko_

Snartis - helt rätt, vila och ta det luuuugnt nu, känner mig dock trygg med att du har en fantastisk fästman. :)

• _koko_

Nu måste jag tyvärr dra, ska lååångt ut i förorten och hämta en bil!
    Kram på er allihop tills i morgon!!

• _koko_

Kl 13 på mornington - i'll be there! Nån som bokar bord?

Och fruLlan, låt bli att framkalla illamående, du mår toppen på söndag och hör sen! :D

Jag ska se till att vara bakis så ni får något att gotta er åt... :D

• _koko_

Men hallå, är alla lika oskuldsfulla som fruLlan - har ni aldrig kollat på p-film??? Där viftas det ju med omskurna k*kar till höger och vänster ju!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???