När märker man av att man är...GRAVID???
*Blåser i Olifanten* Tudidutuduuuu. Äsch, grattis i alla fall till de 40 inlägg som har blvit stoppade. Inte illa!
*Blåser i Olifanten* Tudidutuduuuu. Äsch, grattis i alla fall till de 40 inlägg som har blvit stoppade. Inte illa!
Med de riktiga trådisarna menade jag bara de som har varit här längst och som har kämpat längst! Hahaha, det lät som om jag försökte fiska efter något!
Jag känner absolut att jag är med här.
Va??? Hur är det möjligt?! Vad i helvete?? Facket nästa! (om de nu kan hjälpa med något)
Hejdå Frejis! Jobba på hårt nu!
Jag upprepar: Jävla falska helvete!!!!!!!!
Men det låter ju helt sinnesförvirrat. Vad säger juristen? Vad säger företaget du har arbetat åt?
Jo, men logiskt sätt är ju att hon hade anmält dig om hon trodde att det är du som förskingrar. Inte bara gett dig sparken. Och om butiken har gått dåligt kan hon inte skylla på dig.
Hmmm, det låter riktigt skumt. Förstår att du är upprörd! Det är ju inte klokt egentligen. Hoppas att juristen hjälper dig att få arbetet tillbaka (om det är det du vill) eller att de betalar någon typ av vederlag.
Tänk inte ens så tokigt Viktoria!!! Försök att ta det lugnt om det går.
Hehehe, var inte orolig Sweet. Du har inte avslöjat några fula sidor av dig här men du kan ge dig på att jag kommer att hitta på något nu!
Sen när allt är klart, var extremt odiplomatisk och ge några hintar vad det är för barnaffär. Där vill man inte handla!!
Ha det gott Viktoria!