Tjenare girls!
Nu börjar man bli lite pirrig, ska ha mens i morgon eller på fredag, hualigen.... jag vet att den är på väg, har fått "spotting" så det är bara att inse, men man hoppas ju in i det sista
Jag har inte fusktestat! Så många gravtest som jag slösade de förra 2 månaderna så tänkte jag inte ta förrän jag i så fall inte har fått mens på en vecka.
Jag känner fortfarande inte ett smack, så det är ju inte så kul, men å andra sidan kan man ju glädjas åt att kroppen faktiskt mår bra denna gången och inte spela några elaka spratt. Jag har inte haft en chans att inbilla mig något denna gången eftersom jag inte har kännt av ¨något.
Det sjuka är nu att min kompis (hon som myntade snigelslem) hade alla möjliga symptom deras första 3 försök, 4e hade de sex en gång (2 dar innan äl) och hon trodde att det var kört. Hon hade inte ett ända lite symptom förrän i vecka 7!!!
Så nu tänker jag på det hela tiden och inbillar mig att jag kanske kanske kan vara gravid utan symptom (trots att jag har fått "spotting")
Hur som så längtar jag så till lördag, det ska bli såååå mysigt att bara sitta och moffa i sig massa göttis och dricka där till! Snacka skit mellan varven. 2 dar till BIM och 3 dar till BRUNCH!