Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

skorpan_ tack för gratulationerna i efterskott, nu får vi ta o uppdatera listan.

Nu ska jag hem. Ha en trevlig kväll, så hörs vi i morgon. 3 dagar innan bim för min del då, he he. Vet ju att jag inte är gravid, men man räknar ändå!

• Bröllopstokiig

Dessvärre....

CicciL , Stockholm , 32 år

• Bröllopstokiig

Hejsan hoppsan i fabriken:

Fan vad rolig duär Nenne, jag garvade ihjäl mig när jag läste dina inlägg. Ha ha ha, jag har en rosa! Men efter flytten är den bort, till min makes stora förtret. Jag har även inskaffat en penisring, *garv* men vet inte om den var så bra. Var på ett sådant där "hemma-party" med en massa tjejer och massa roliga saker

Ny dag - nya möjligheter!
    Men symptomen är tokborta och jag ser spår av brunaktiga flytnignar i "grottan" så det är väl mensen som är på väg så sakteliga.
    Det finns ju fortfatande en chans att man kan vara gravid 1% närmare bestämt, men sannolikheten är ju inte så stor.
    Säger som FruLlan; varför går det inte?? Hur jä-la svårt kan det vara igentligen.

• Bröllopstokiig

nu är jag fruL: Du bisolvon ska du igentligen ta från mensens första dag fram till ÄL dagen. Likadant med Rosenrot. Jag vet att Bisolvon gör slemhinnorna tunnare o vissa har lyckats efter att ha använt det. Så spring i väg och handla nu. Jag körde tablettform, 3 om dagen.

Fan vad trist att man inte kan få mens nu då.... ska ju ha det om 2 dagar, så det kan lika gärna komma nu med en gång...
    A.M kände du något som helst innan BIM när du blev gravid? Jag kommer inte ihåg och och orkar inte leta i gamla tråden.
    Man slutar inte hoppas.... förra gången ville man ha sina symptom d (molvärk mm) bekräftade, denna gången vill man få bekräftat att inte ha symptom alls
    Ja ja ja

• Bröllopstokiig

A.M. Tack för svar. Var precis på toa och kollade läget... slemmig brun/röd flytning (pytte pytte fock) men det är väl början på mensen. depp depp (men i och för sig så körde jag upp lite papper för att kolla, det var torrt i trosan så att säga. Vad knäpp man är, kolla kollar kollar om mensen ska infinna sig.)

nu är jag fruL: Jag körde med både Rosenrot och bisolvon fram till ÄL, men det verkar inte ha hjälpt mig. Men jag tror på Bisolvon, så jag ska äta det nästa gång med.

• Bröllopstokiig

Lili2006:
    aladoben kom ca 3 dagar innan ÄL för min del denna gången! Så det är bara att hoppa på honom

• Bröllopstokiig

Men vad roligt Fru Sofia, super grattis!
    Nu vet du vad du är skyldig oss va??
    SKRIVA NER ALLT DU KÄNNER och annan information, hur ni körde vilka dagar och så vidare

• Bröllopstokiig

Frus Sofia,
    Tack för all informationen, när var det du hade BIM? igentligen? Du testade ett par dagar tidigare då eller?

Jag vet vad du menar med att det känns annorlunda. Jag kommer ihåg det från min graviditet förra gången. Jag trodde jag fick mens (brun blödning när mensen skulle kommit), testade minus, sen gick det ett par dagar och man kände att det var något annorlunda, så du är säkert gravid! man bara känner det ju.
    Trist att det inre känns ngt här. Tycker jag känner att mensen är på väg då o då, men den kommer inte.... ska iofs inte dyka upp på 3 dagar men ändå...
    Inga direkta flytningar här, men så mycket papper som jag har kört upp i muffen har jag väl torkat ut totalt! hahahahaha

Äh nu får jag jobba lite igen....

• Bröllopstokiig

Frullan!! För fan, du är inte ensam om att misslyckas få simmarna att stanna och befrukta ägget! Vi är antaglien en hel del som inte kommer plussa, inkl mig själv.
    NYA TAG. Se det positivt, ingen bebis i juli när alla är på semester... skönt med en augusti bebeis och roligare för barnet för de kan ju ha kalas lite lättare än mitt i sommaren, då är ju inga andra ungar hemma...
    Förstår att du är deppig, jag är det med för din skulle (trodde du var gravid) men se så.... upp med hakan och se fram emot Bisolvon och allt annat!

• Bröllopstokiig

Tjenare girls!

Nu börjar man bli lite pirrig, ska ha mens i morgon eller på fredag, hualigen.... jag vet att den är på väg, har fått "spotting" så det är bara att inse, men man hoppas ju in i det sista
    Jag har inte fusktestat! Så många gravtest som jag slösade de förra 2 månaderna så tänkte jag inte ta förrän jag i så fall inte har fått mens på en vecka.
    Jag känner fortfarande inte ett smack, så det är ju inte så kul, men å andra sidan kan man ju glädjas åt att kroppen faktiskt mår bra denna gången och inte spela några elaka spratt. Jag har inte haft en chans att inbilla mig något denna gången eftersom jag inte har kännt av ¨något.

Det sjuka är nu att min kompis (hon som myntade snigelslem) hade alla möjliga symptom deras första 3 försök, 4e hade de sex en gång (2 dar innan äl) och hon trodde att det var kört. Hon hade inte ett ända lite symptom förrän i vecka 7!!!
    Så nu tänker jag på det hela tiden och inbillar mig att jag kanske kanske kan vara gravid utan symptom (trots att jag har fått "spotting")

Hur som så längtar jag så till lördag, det ska bli såååå mysigt att bara sitta och moffa i sig massa göttis och dricka där till! Snacka skit mellan varven. 2 dar till BIM och 3 dar till BRUNCH!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???