• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

FruLlan, sug åt dig - du är min förebild Även om mina celler är djupfrysta

Jag undrar däremot om jag borde gå till en gynekolog eller läkare å kolla om jag har nåt trasigt som är fel eller nåt?
    Hade vi inte nån här som var utbildad inom sjukvården? Eller jobbade på nåt sånt ställe?
    Jag har ju inte haft såhär någonsin förut... Weird
    Hjälp mig då, kan jag få nå tips?

Kan ni inte testa då ni andra???

• Jessie76

men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Jessie76

Haha grattis Skärgårds! Jättekul

Vart kan man ringa? Finns det nåt 020 nummer? Jag har provat mvc men dom har ju telefontider och sen går det ju inte att komma fram..... Tips?

• Jessie76

Nej skärgårds, no worries

Jag har ringt mvc men dom ringer icke upp mig
    Försöker leta på nätet, men vet fan inte vad jag ska söka efter - mensbesvär?

Fan snart så... du driver oss snart till vansinne Spännande som tusan

• Jessie76

TACK älskade Vickan - man kan alltid lita på dig :- p

• Jessie76

Haha... konstiga guppar det vart
    Ska genast kolla där

• Jessie76

"Även om ni har samlag några dagar innan ägglossningen kan kvinnan bli gravid. En del spermier kan leva upp till fem dagar efter att mannen fått utlösning."

Så stod det där i vårdguiden under befruktning.

• Jessie76

Ingen ringer upp från Mvc, får lov att ringa imorrn på telefontiderna istället gissar jag.
    Annars fanns det ett nummer itll den där vårdguiden - undrar om man kan ringa dit?
    Egentligen är det nog inget farligt, men man vill ju ändå veta lixom...

Läste oxå att man "bara" får ett visst antal ägg/liv, det produceras inte nya varje månad - vart fan ligger dom äggen då??

• Jessie76

Ok.. Haha... lät roligt - halvfabrikat

• Jessie76

Willkommen MissZapon!
    Vi har ju en lista vettu
    Gift - när?
    Barn sedan tidigare?
    Hur länge har ni försökt?

Visst har jag rätt nu? Gurusar?

Jag fortsätter försöka ringa, men nu funderar jag på om jag ska köpa ett test bara för den sakens skull. Kanske sitter i huvvet? Kanske jag får ett MF nu? Fan jag vet ju inte?! "mens" om man kan kalla det så, från i fredags och ingen mensvärk, ont i brösten eller nåt... Sjukt...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???