• lollan79

När märker man av att man är...GRAVID???

känner PRECIS som dig

• lollan79

tänker ens inte testa, tror det är en omöjlighet för mig att få ett plus på ett test, svårare än att bli gravid...hmm lät flummigt men de e så kah känner :)

• lollan79

usch, nu börjar mensvärken! :( buuhuuuuuu

• lollan79

jag fick ett PLUS! Tror inte de e sant!!!!
    Och denna gång trodde jag VERKLIGEN mensen skulle komma! JIIIPPPIII
    Efter 5 hårda försök fick jag se ett plus. Är i total chocktillstånd.

• lollan79

Jag tror vi började försöka i juli. Innan dess körde vi med avbrutet samlag, men i juli sa vi "nu blir det som det blir". Tänkte inte alls på ÄL de två första gångerna, alltså juli aug. MEn när det inte blev något blev jag mer besatt av att NU måste de hända nåt! Testade nån månad med ÄL stickr men jag tyckte det var svårt att utläsa när det var. Alla konstiga streck hit&dit. Sen gick vi på mina flytnigar för att ta reda på min ÄL. Denna månad köpte jag CB digitala ÄL stickor = SUPERBRA. Man får ett tydligt resultat som inte går att missa :)
    Jag blev väldigt förvånad för jag trodde inte alls jag hade ÄL då. Inga flytningar och inga känningar alls!!!!
    Sen nu precis innan min BIM daghar jag inte haft några symptom alls! Absolut INGA. Så jag var 100 på att jag skulle få mensen, har aldrig vart så säker pådet. Men så kom den aldrig och jag hoppades ju ändå så då testade vi. Och ett + blev det! Jiiiiipiiiii
    SÅ bara för man inte har några symptom betyder ju verkligen inte att man inte är gravid, snarare tvärtom verkar det som :)

• lollan79

Nej, precis! Man orkar ju inte hur mkt som helst! :)
    Vi hade sex bara 4 ggr denna månad! Kanske spara in krafterna för de små spermierna

• lollan79

Jag fick fullt utslag på stickan i 2 dagar och det var då vi fick till de 4 ggrna!!! :)

• lollan79

FruL & alla andra; Kör med CB digitala ÄL tester nästa månad och så kör hårt under ÄL dagarna. Mitt bästa tips...funkade ju för mig efter en tids kämpande.

• lollan79

nu har jag ringt och fått en tid för inskrivning på mvc! Spännande!!!! Känns jätteknäpp att säga att jag fick pos på grav test! Fattar det inte! Har så svårt att somna på kvällarna, ligge rbara och tänker på allt. Men glad är jag iallafall!!
    Har inte läst igenom tråden idag, har det hänt nåt fantastiskt?!

• lollan79

CissiL:
    Får alla göra alla dessa prover??? Måste man begära det? UL gör väl alla men resten...hmmmm blir lite osäker, vill ju att allt ska gå rätt till:)

• lollan79

CissiL
    har ni några sjukdomar i släkten som gör att ni är extra oroliga?
    vi vill ju självklart oxå ha ett friskt barn, kanske man ska göra alla tester...får höra mig för vid inskrivningen. De ser alltså inte sjukdomar genom ul?

• lollan79

Hur gör de ett NUP test??? Jag känner mig verkligen förvirrad med alla förkortningar och tester mm. Hur ska detta sluta :)

• lollan79

Vad står förkortningen NUPP för?

• lollan79

hej hopp

försökt läsa ikapp lite, men guuuuuuud va ni skriver :)
    Spännande, verkar vara många som väntar på BIM nu! Lycka till!!!

Själv har jag vart runt lite och tittat på FL, men där blir man ju rädd när man läser! Herreguuud! jag som redan är hypokondriker (vet inte riktigt hur det stavas..hmmm). Missfall verkar ju var och varannan ha fått, shit!
    Men men jag får hålla mig borta från FL helt enkelt! :)

• lollan79

Nej det där slemmet kan man INTE lita på

• lollan79

haha precis, du har alldeles rätt Moppy ;)

• lollan79

jasså! tyckte det passade in i sammanhanget! HAHAHA blev ju jätteknasigt!

• lollan79

Är i vecka6 nu. Helt sjuuukt. Ska till MVC i januari i vecka 11 tror jag det va. Spännande....

• lollan79

Symptom...va e de?!!! :)

Nej, jag har inga. Hade inga innan BIM heller. Har aldrig vart så säker på att få mens!
    På kvällarna kan jag känna mig lite konstig, typ. Det e de enda...

• lollan79

köp cb äl test. Ska fan ta och rama in mitt ÄL test! :) :) De gjorde susen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???