Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Glömde skriva att hon fick det av sin dåvarande pojkvän i present och de använde det tillsammans under sexakten (på henne då) och det funkade tydligen finfint. Man kan säkert använda det på egen hand också...

• mugglesfan

Jag har haft konstig värk igår och idag. Igår vid sidan av magen, typ där jag antar att äggstockarna sitter. Som knipont, gjorde riktigt ont igår faktiskt. Var tvungen att ha översta jeansknappen uppknäppt.
    Idag har det gått över till mer mitt i magen, känns som i mitten men under revbenen.
    Husbandet tror att det är biverkningar från Ducoralen vi drack förra veckan (magvaccin) - kan det verkligen komma en dryg vecka senare. Ja kanske...

• mugglesfan

Eden: ge inte upp, fortsätta testa. Det kan bli lite konstigt vissa månader.
    Har du testat även föregående månader (eftersom du säger att du haft regelbundet)?

• mugglesfan

Jessie: om du inte haft ÄL så borde mensen snarare vara längre än kortare vad jag har förstått. För om det inte lossnar ngt ägg som sedan inte blir befruktat (=>mens) så kommer slemhinnan som blir mens att lossna ändå så småningom. Fast kanske lite senare och då blir det en längre blödning av ngn orsak (kanske växer slemhinnan till sig vad vet jag).

• mugglesfan

Jag vet inte om jag skulle kunna med att fippla med en mullvad inför mitt husband, skulle kännas pinsamt tror jag. Kanske efter ett par drinkar hehe...
    Här är en till som känner sig oskyldig (om än inte så ung).

• mugglesfan

Grattis FruSofia!!! Alla som testat svagt plus har varit plussare hittills så det är säkert så. Du hade väl bara inget outspätt morgonurin i kroppen
    Önskar att jag varit i din sits!!
    Det känns som det var länge sedan det plussades sist (el har jag glömt ngn?) men det kommer väl ett gäng här efter helgen. Jag kommer säkert inte vara en av dem
    Fasen också, man skulle ha startat upp den här fabriken redan för flera år sedan...

• mugglesfan

Lili: jag får aladåb ett par dagar innan ÄL,sedan runt ÄL har jag mer flytningar men de är inte ngn klump

• mugglesfan

Det var ngn mer som hade husband här i tråden så jag tänkte att han fick göra en comeback

• mugglesfan

Hur går det annars för dig Vickan, du som bara hade en chans? Känner du ngt? BIM på gång?

• mugglesfan

Lapinette: du hinner. Kom ihåg att vi konstaterat (var det pga Moppy?) att man ska fortsätta med 6 även efter ÄL.. Så göka på!
    Måste testa en ny smiley:

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???