Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

När märker man av att man är...GRAVID???

Asså STICKNINGAR, inte stockningar. Ett glas vin i mig var tydligen ett för mycket!!

• start september

FruL, stackars dig! Det finns all anledning att fortsätta. ÄL kan ju inte hoppa över 2 ggr i rad. Så påt nästa gång!

Så länge, Sweets extra utrustade deppmantel med kran är din!

Dessutom är glögg gott, särskilt med sprit i.

• start september

Hej Koko! Jag blev bortsorterad från listan efter att inte varit så aktiv, men nu har jag trillar hit igen, så jag vill gärna vara med. Om man inte är med så kanske inte deppmanteln funkar och den lär jag ju behöva.

Start september, 30 år, Stockholm, för sta riktiga i september, inne på tredje försöket (hjälp, hur var det med siffrorna?)

I vecka kvar till BIM och efter all världens symptom i förra veckan så är det nu kolugnt. NNÄ here I come!

• start september

Jag är här lite till och från i alla fall!

Försöker sy ihop en weekendresa till i helgen för att liva upp tilvaron lite!

• start september

Håller tummarna för dig Snart så!

Själv har BIM runt Lucia (tisdag/onsdag). Denna månad har jag INTE fått ömma bröst, vilket jag fått en vecka innan alla andra månader ( eller de tre jag har haft koll på...).

Lite skumma stickningar i mage och äggisar har det var också.

Var ganska pessimistisk denna gång, men nu börjar nog ett litet hopp finnas!

• start september

Intressant snartis.

Symptom kan alltså vara annat än inbillning

Tänk att man kan bli så glad för andras skull när man knappt känner varann!

• start september

Hej Sweet, nu sussar du nog så du läser väl detta först ikväll.

BIM är nog på onsdag, har haft ganska konstig typ mensvärk i helgen. Brukar inte ha det innan mens. Brukar dock ha ömma bröst, det har ju inte haft nu, skumt.

MEN jag kunde ju inte hålla mig utan testade med CB imorse (typ 2 dar för tidigt) och ett fett minus.

Troligen är du ju inget, mer än magkatarr tyvärr.

Jag var dock ganska sjuk över ÄL så chansen att det tog var lite.

NNÄ är typ på juldagen, känns ganska mysigt och än lite mycket familj i närheten. Nu i h-e ska det ta, inte bara för mig utan för oss alla!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???