Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Snartis: Jag fattar som sagt inte ett smack, men hon sa att det var ovanligt bra för min ålder etc!

• Bröllopstokiig

A.M kanske vet?

• Bröllopstokiig

Syrran: Man kan också ha 0 symptom, det hade jag....
    Sen efter +:et så kom gasig i magen. BIM dagen hade jag ett litet stick i ena boobsen som varade 3 sekunder...
    Pappersmuffade och det var inget där, pytte pytte lite bruna flytningar ett par dagar innan BIM, men å andra sidan pappersmuffade jag så mycket så jag var nog ganska uttorkad där inne

• Bröllopstokiig

Det är ganska ovanligt enligt min BM att man har symptom innan BIM (då menar jag 1 vecka) det vanligaste är att de kommer runt BIM dagen och stannar en vecka...

• Bröllopstokiig

Ja, det var länge sedan vi pratade om "lampan på magen"... den skulle vara ultimat!
    Som sagt, olika BM säger olika! SÅ jag tror man inte ska lyssna så mycket på hur andra har det, för alla mår ju olika.
    Jag tyckte jag hade alla möjliga symptom de gångerna jag INTE var gravid, när jag väl blev det märktes ingenting i stort sätt.

• Bröllopstokiig

Alvedon är helt ok!

• Bröllopstokiig

Hej hej igen.....

Jag kanske plockade bort henne kokos, jag gallrar ganska hårt, man måste vara här i allafall varannan vecka eller hur?
    Men lägg dit henne igen så om hon nu har uttryckt att hon vill det!

ÄL Project tyckte jag var kanon, tänk om det hade funnits, jag tror på idén!

• Bröllopstokiig

Hej tjejer!

Underbart säger jag med, liksom frullan, ag nattens härliga aktivitet på tråden! Det är det första jag gör när jag kommer till jobbet, läser igenom, garvar och dricker en kopp kaffe!!!
    Page: Du får gärna göra analys på mig med!

Frullan: Inget trams! Du ska inte bli orolig för någonting! I fall du blir det som ändå har kännt NÅGOT så borde jag hänga mig i en tall Nä du, var glad och skulle oron bubbla upp så tänka bara på hur jag har haft det!

• Bröllopstokiig

Syrran: Jag hade BIM på en torsdag, på tisdagen var jag jätte täppt i näsan på kvällen, kanske även på måndagen, detta kommer jag faktiskt i håg. Sen på onsdagen fick jag ett fruktansvärt raseriutbrott ag en lampa som inte var uppsatt som jag ville. Jag o maken grälade hyusteriskt, och igentligen var det ingenting att bråka om! SÅ det var verkligen ett tecken, fast jag skyllde på PMS, jag var ju så säker på att jag skulle få mens igen. Sen torsdagen, BIM dagen, litet stick i ena bröstet, kändes annorlunda, trots att det varade några dsekunder bara.
    Testade inte förrän på söndagen, så jag var ute o festade tors, fre + lördag - Ordentligt!
    Sen har jag inte haft några särskilda symptom.
    V 7 var jag törstig och hade lite yrsel och lite molvärk.
    v10 kom kissinödigheten
    Nu har jag inte märkt något alls på länge....

• Bröllopstokiig

OJ nu kom jag nu på det allra första tecknet jag hade på graviditet, på söndagen innan BIM dagen var jag extremt GASIG i magen och det har jag varit sedan jag plussade!
    Tarmarna har levt sitt eget liv kan man säga!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???