• Meddelande borttaget
  • nenne78

sweetie
    iofs var man väl mer fertil vid 20, men ändå - å en del blir gravida bara de tvättar kalsonger. har jag hört! Se upp!!!

Fan.

Jag VILL ändå tänka att det blir när det blir, men denna eviga väntan på nästa chans att försöka träffa rätt, och därefter den eviga väntan på att... jaha mensen kom igen. Det var ju synd *sagt lite klämkäckt* Men jag vägrar brytas ner av detta! Jag har inte heller försökt så länge, vi har precis bestämt oss för att försöka, för bara något år sen blev man ju tokrädd bara vi nämnde att det snart var läge...

• nenne78

så därför tycker jag själv att jag inte borde fundera och bli desperat. 3 gånger och det inte har tagit - herregud! Det kan ju ses som en prövning att man verkligen, bverkligen vill ha till slut. Än att man hade råkat bli gravid den gången man missade ett piller.

åfyfan nu är ju klockan långt efter 5!

• nenne78

nae, den är som vanligt, tror jag.

Men mest vill jag att jag skulle vara det för att det skulle göra min man så otroligt glad. Han är mer ledsen än vad jag är. Det är ju ändå min kropp och lite skönt är det att få vara som man är ett tag till. Han trodde att bara han klickade lite med vaniljsåsen så skulle det bli ett plus.

• nenne78

jaaa, jag tror också att man blir lite stressad av att vara här. Samtidigt är det så himla kul och trevligt att man inte kan låta bli
    För min egen del är det inte det att "alla andra blir gravida" utan att jag dras ner i deppigheten när det inte funkar, fastän jag inte egentligen tycker det är särsklit något att oroa sig för ÄN.

• nenne78

hehehe jaaa men det är ju gott med vanlijsåsen i tårtan

• nenne78

missförstå mig rätt - jag tycker självklart att man ska häva ur sig all ledsamhet här när det inte funkat. Men jag tror att om jag inte hängde här så skulle jag tackla mensen bättre. Det blir lite effekten, oj vad ledsna de är, jaaa det kanske man ska vara... undermedvetet liksom.

• nenne78

å jag vill bara älska med honom av ren lust och inte "nu är det dags att stoppa in den"

• nenne78

hehehe nä något tårtkalas vill jag inte bjuda på då. Inte förrän jag själv är på tjocken och behöver en vän att dra barnvagnn med. *ler illmarigt och gnuggar händerna*

• nenne78

hey, när passerade vi 8000?

var jag med??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???