• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag kommer aldrig kunna skrolla igen utan att tänka på sex! Hahaha, dags att sitta mindre framför datorn eller så är det bara att utveckla en sexpsykos!

Måste bara berätta att jag är en komplett idiot (för dem som inte har förstått det än! ) Bikinin, som jag tydligen inte kan sluta att prata om, har visat sig vara lurig. Jag knöt banden som skulle vara runt nacken i ryggen istället! Inte så konstigt att den hade en konstig rynkeffekt.

• Page

Fy, vad ska man göra för att tiden mellan mens och ägglossning ska gå snabbare?? Och hur länge ska man leva från äl till äl?

Shit tjejer! Ni har kännt varandra i 6 månader! Helt otroligt! Mycket har hänt hos er sen dess. Ni får fira halvårsjubileum när ni träffas nästan gång!

Sweet, inga kvällsmonologer? Har du månne åkt hem redan?

• Page

FruL, Jättegod och saftig?? Hehehe, vilken bild jag fick. En sån där späckad julgris! Japp, du får akta dig för lejonen eller så tar du fram minen då man upptäcker mensen, då drar nog vilket lejon som helst!

Det där med tyska maten. Jag har inte varit i Tyskland på massor med år men det låter i min smak. Lite flottigt och gott. Gärna ett lass med surkål också!

• Meddelande borttaget
  • Page

Nämen, mitt inlägg blev uppätet! Det var rumsrent och reklamfritt. Väldigt OT som vanligt men va...?

• Page

Tar det igen i punktform: (eftersom det var så intressant )

• Page

Sweet, Ja, jag har poserat i dag, för maken och en kompis. Båda var mycket diplomatiska.

• Page

1. Bikinibyxorna kom i dag. De var förpackade i en 4x5 cm stor påse. Behövs väl ingen mer förklaring egentligen eller hur?

• Page

2. Jag såg mig själv iklädd i bikini. Ville vara ärlig mot mig själv så jag tittade både framifrån och bakifrån.

• Page

3. Besökte gymmet några timmar senare.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???