När märker man av att man är...GRAVID???
4. Försökte trycka i mig en proteindrink.
4. Försökte trycka i mig en proteindrink.
5. Drinken gjorde ett återbesök. Måste koka mig några ägg.
6. Kommer på att mitt bidrag i gravidtråden suger. Speciellt efter att ha läst Start septembers inlägg. Undrar om jag kan sno den?
Återbesök= hulkade upp de klunkarna jag tog.
Sno=ditt fina omtänksamma inlägg!
Men det kan jag ju inte göra! Har redan förstört mina möjligheter till att vara omtänksam efter mitt OT och egosnack!
Godnatt! Tack för lyckoönskningarna! Hoppas att mina ägg (inte de som ligger i kylen) lyssnar nu!
Kul test förresten! Varför ska man göra personanalyser när det finns färdiga tester?
Finns det några "så blir som mamma"-tester? Måste googla lite...
Så blir du som mamma, ska det stå.
Japp, prottedryck smakar brottarbyxa. Men jag provade ngn ny variant som skulla smaka "jorgubsvatten". Pytt, den hade också den vidriga bismaken. Så det blev 3 ägg, röd mjölk och valnötter i stället. På vanlig mat så klart!
Det är inga trådar på bikinin. Framifrån är det som en myyycket låg hipstertrosa, lite v-formad (man får pillra in krullet) och bak är det som en väldigt tjock string.
Men du var kanske ironisk och ville inte alls veta? Ibland kan jag vara lite seg på ironi...
Snart kan vi skriva en saga om FruLlan, Boris och det hungriga lejonet. Eller den hungriga FruLlan, Boris och det rädda lejonet.
Äh, egentligen är det inte många som är snygga i bikini. I alla fall om man är över 15 år.
Jag ska prova om akutträning kan strama åt bukmuskelaturen lite, men om inte så skitsamma. Jag klämmer på mig den, sträcker på ryggen och låtsas att vara världens snyggaste människa!
Räknade lite i dag och kom fram till att jag inte alld har äl på semestern. Synd...
Den långdragna sagan om Pages bikiniproblem är slut nu. Snipp, snapp, snut och så var sagan slut.
Och detta är inte som Shrek, det kommer ingen del 2!