• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

men va fan jag skulle ju gå!
    inte har jag jobbat särsklit mycket helle fast jag måste.
    Nu blir det ingen rolig fredag... Faaan jag hatar det här stället!

• nenne78

sweetie, jo jag har förstått det (fråga mig inte hur - det är säkert något banalt som Seinfelt eller nåt). Men jag gillar förh*den, den är så mjuk som en mule på en häst!

• nenne78

åååh jag är helt med dig frullan - så otroligt fascinerad av denna utväxt på den bästa mannen i världen. Och ett bar snygga lökar.... kan det alltså bero på att mina egna är under all kritik?

• nenne78

nä precis. Jag tycker det känns snuskigt att inte ha en sovsäck (toookbra ord!!!) för då kikar ju den på en hela tiden.

• nenne78

*gömmer mig bakom vikskärmen*

har tvättid 1900, men jag måste ju cykla hem också. Fan det betyder att jag måste åka NU! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........ *försvinner springande i fjärran*

......aaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!!!! Jag glömde cykeljäveln!!!

Heej då!!! buss och krom!

• nenne78

oj nui blev det så där tokigt, men det fixar väl ni?

• nenne78

frullan
    min aladåb har ju okcså försvunnit precis när vi började verkstaden. Är det psykosomatiskt??!?!?! Jaja, den kommer nog fram igen nu när vi ska gummera oss.

Idag har jag varit på ultraljud Om någon trodde som mig, att det där kletet skulle vara kallt så står flaskan i en värmegrej så det var bara skönt. jag har alltid trott att de squeezar ut en klick iskall gegga så man får rysningar (jag är en fryslort). Men de hittade inget, nada sten i gallblåsan, fin och smal aorta och inget med levern, mjälten, njurarna eller urinblåsan, förutom att jag var uttorkad. Han hade svårt att se alla grejer för att jag, citat: hörde inte till den feta sorten direkt. Så revbenen skymde sikten. Har tjocka människor inälvorna utanför undrar ju jag då. Åkej, lite ironisk...

Så inte vet jag vad som krampar men det är ändå skönt att se att man inte har metastaser eller något annat läskigt därinne.

Moppy - hohohooooooo! Låter som de symptom som snartis hade.

• nenne78

frullan
    *skäms lite*
    vi vill inte utsätta vårt barn för att fylla år sist av alla... Nä, men nu har jag bokat in Frankrike i september, och om vi ska bila ner som vi tänkt är det inte så kul att vara flodhäst i flera hundra mil.

• nenne78

hhmmm men jag har fortfarande inte fattat om aladåben kommer före eller efter ÄL. Hjälp...

• nenne78

halihallå
    nu är snart helgen här och alla andra verkar ha fått sluta tidigt bara för att det är ngon sorts afton

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???