Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Nenne: PÅ teknikmagasinet har de en dildo som var årets julklapp, du köper en sörja som du klggar på din makes pille-snopp o sen stelnar det och så får du en dildo som är som hans i sina bästa (förhoppningsvis) stunder.

Snartis: ja man ser nog mest tjock ut fram till vecka 20. Jag har en kollega som är i vecka 20 nu och jag har hela tiden trott att hon kanske är gravid, men samtidigt är hon lite rund, så jag trodde bara hon ätit upp sig lite.... den började formas sig nu i vecka 20 som först...

Min kondis är nog med ganska kass, men jag har ju inte tränat ngt innan, så jag märker inte det så mycket som ni andra.

Mindre: Ja jag fattar inte heller hur h*n får plats, jag funderade på det senast i morse, undrar liksom var han ligger...
    Nu när man kommit in andra trimestern i graviditeten säger BM att bebisen växer 1 cm i veckan, så nu är Pick'n nog 14,2 cm från huvud till fot
    Den var så söt när vi gjorde Nupp, först låg den och sov, sen var det full fart när vi väckte den.... Önskar man fick göra vul/ul varje vecka!

• Bröllopstokiig

Nenne: Jag fick en sådan meckpär i julklapp av min make, underbar

• Bröllopstokiig

Jag kan bara tala om att jag har i af badat hemma många gånger med badsalt och skum nu sen jag blivit gravid, och det har inte varit några problem... Har inte hört att det skulle vara någon fara ag simhallar etc, jag hade ju badat i af, men jag trotsar ju det mesta jag tycker blir för mycket
    Det jag hade gjort var att ringa till BM, så får man veta exakt!

• Bröllopstokiig

Måste bara säga att jag vill hem nu, jag är såp himla uttråkad! Phuuu jag orkar inte ta tag i någonting just nu!

• Bröllopstokiig

Jag sa det till min mamma i gpr Moppy, att åtminstonne har jag bara 4 månader kvar att jobba! Ska ta semester 6-7 veckor med innan bebisen kommer, sen är det mamma-ledighet och det ska bli helt fantastiskt skönt! Ska vara hemma så länge jag kan!

• Bröllopstokiig

Men vad bra Mindre! Rätta takter!
    Kommer du ihåg att jag bokade in min resa från Gbg en dag tidigare inför min nästa ÄL i höstas, kanske funkar det för dig med att vara lite förutseende.... jag behövde ju inte åka h em tidigare när det kom till kritan, men det var skönt att man kom hem tidigt till maken ändå.... Nu var det ju mer spontant och inte hets kn*lla o jag ägg

• Bröllopstokiig

Jag har mycket MER lust kan jag säga, i natt drömmde jag till och med att jag hade värsta sexet med någon, det var inte min man i allafall *HJÄLP*. Men det var bra
    Tydligen ska det bli som värst runt vecka 24, då är man stört k*t har jag hört!

• Bröllopstokiig

Jag hoppas verkligen inte jag pratar i sömnen, jag har aldrig sett den karlen i hela mitt liv och han var från Ryssland, hur sjukt är inte det, men sex det hade vi
    Hade önskat att det var med maken i drömmen med!
    Vi kör på som vanligt, men jag mår ju bra med!

• Bröllopstokiig

Men Victory, har du fått utslag på ÄL testet efter ÄL? Typ nu?

• Bröllopstokiig

Okej då fattar jag!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???