När märker man av att man är...GRAVID???
Nenne: PÅ teknikmagasinet har de en dildo som var årets julklapp, du köper en sörja som du klggar på din makes pille-snopp o sen stelnar det och så får du en dildo som är som hans i sina bästa (förhoppningsvis) stunder.
Snartis: ja man ser nog mest tjock ut fram till vecka 20. Jag har en kollega som är i vecka 20 nu och jag har hela tiden trott att hon kanske är gravid, men samtidigt är hon lite rund, så jag trodde bara hon ätit upp sig lite.... den började formas sig nu i vecka 20 som först...
Min kondis är nog med ganska kass, men jag har ju inte tränat ngt innan, så jag märker inte det så mycket som ni andra.
Mindre: Ja jag fattar inte heller hur h*n får plats, jag funderade på det senast i morse, undrar liksom var han ligger...
Nu när man kommit in andra trimestern i graviditeten säger BM att bebisen växer 1 cm i veckan, så nu är Pick'n nog 14,2 cm från huvud till fot
Den var så söt när vi gjorde Nupp, först låg den och sov, sen var det full fart när vi väckte den.... Önskar man fick göra vul/ul varje vecka!