• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

I dag tänker vi fira att vi har flyttat in i detta trevliga hus (brf) med en inflyttningsfest.

Vi hoppas att vi inte skrämmer iväg våra nya grannar men om ljudnivån är för hög kom gärna förbi och säg till. Det finns alltid en drink för oväntade grannar!

• Page

Muggles....du lever!! Inget tak som har ramlat i huvudet på dig. Skööönt.

Lapinette, åh, en spännande uppdatering! Det lover faktiskt lovande.

• Page

Skriv något halvsmörigt Lapinette. Även om det är genomskinligt så brukar man köpa det!

• Page

Hahaha, jag gillade ditt förslag skarpt Koko! Det skulle faktiskt funka. Lagom charmigt och galet så det skulle kunna uppsakttas av grannarna!

• Page

Ha en trevlig helg alla ni som går hem nu!

• Page

Fyller du år Muggles? Jag måste ha läst slarvigt...GRATTIS!!!!!!

• Page

Sweet, hur går det för dig? Tantvarning eller känner du inget än?

• Page

Lapinette, *antecknar för fullt*, dansare säger du? Och mystiken tätnar...var det dansen du menade på elitnivå? Hmmmmm...*lägger pannan i djupa rynkor*

Ingen tant än? Trallalla...Någon borde ju ha tur den här månaden. Annars kommer januari vara allmänt kännt som den svarta månaden. Hoppas som tusan för din skull!
    Ha det jätteskoj på festen!!!! Jag hejar fortfarande på öronpropparna, hur skoj som helst!

Sweet, ja, vad tyckte du om dig som hund? Stämde det tycker du?

• Page

Ha! Min gamla hund, Sweet. Hon älskade barn, mest på grund av att det var så lätt att stjäla mat ifrån dem! Blandras var hon.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???