Page: det viktigaste är att du upplyser den som ger dig vaccinationen att du vill bli eller är gravid. Eg ska de alltid fråga men det kan de ju glömma bort... De vet alltid vad som är ok och inte att ta.
Kul att se dig här igen förresten!
sweet: massor av tröstkramar till dig! Åh, jag vet precis hur det känns att bli stressad över alla andra som plussar och över att jaga ÄL, och sexa på som tusan. Men snart är du förbi det stadiet! Ang din ÄL, hade du de vanliga flytningarna mm, dvs var symptomen på ÄL där denna månaden? Annars kan det ju vara så att du inte hade ÄL just denna månad.
Men kom bara ihåg att det inte är mindre chans att bli gravid för att man nojar och stressar över det (kolla bara på oss andra här i tråden!). Det måste ju vara bevisat nu att den myten om att man måste SLAPPNA AV för att det ska bli ngt, är helt fel?! Med tanke på det så vill vi absolut ha kvar er nojare i tråden!!! När har du BIM nu då Sweet? (Jag vet att jag kommer få svar först om ca....7h men ändå )
fruLlan: om du kommer ihåg så verkar det vara rätt vanligt att gravidsymptomen är hyfsat tydliga just när man plussar men sedan går de över ett litet tag (kan kanske ha med hormonnivåer att göra?), men de kommer tillbaka! Så var det för mig iaf... Men med tanke på din resa tycker jag absolut att du ska tjata dig till ett tidigt VUL. Stå på dig! Det gick ju bra med remissen....