Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag avskyr mitt jobb o min chef, fy vad jag vill vara ledig nu!
    Var bara tvungen att skriva det!

• Bröllopstokiig

Mindre: Min brors dotter döps om 2 veckor och jag ska ev köpa barnens bibel till henne. Sen har jag köpt bestick till andra bebisar, i silver som de faktiskt kan använda när de kommit upp i ålder.
    Smycken är ju alltid roligt, guldhjärta med kedja eller berlocker.

Jag avskyr de vanliga fula dopgrejorna som sparbössor och annat kravs de säljer på guldfynd etc.
    Aktier och sådant är vi ju intresserade av i min familj, så det kan tänkas bli något sånt med

• Bröllopstokiig

hett tips: inga kläder, i hate!

• Bröllopstokiig

Mindre: Jag gillar med ljustake idén, kör på den. Tårtspade var med bra.

AM du måste vara med på brunschen, min man och jag har redan börjat fundera på barnvagnar och bilbarnstolar, då vi vill ha allt klart på den fronten i maj/juni och tiden springer iväg ganska raskt ändå!
    Vi behöver verkligen tips!
    Men Emmaljunga kommer jag inte köpa, jag gillar inte den!

• Bröllopstokiig

Jag kan på söndag!
    Brunsch kan jag alltid! I LOVE!

• Bröllopstokiig

Vad är det för försäkring Snartis?

• Bröllopstokiig

AM: Ja den låter något, jag tror jag vet vilken det är! Hur är det med Urban Jungel, min make tjatar om den hela tiden, men jag tycker den är så satans dyr + att barnet verkar växa ur den på 3 röda sekunder!

• Bröllopstokiig

Jag kan nästa lördag, då går jag in i vecka 17! Shit!
    Det är den 27/1!
    Men min make är i Tyskland från i morgon bitti ända till söndag, ååå vad trist att ni inte kan denna helgen när jag är gräsänkling!

Jo men jag är lite påläst, sen har jag och maken varit på babyland redan

• Bröllopstokiig

Snartis: Nej du har inte missat något, jag nara konstaterade själv i min kalender att det stod vecka 17 i den lördagen den 27/1, vilket betyder att jag går in i 17e veckan bara och att jag tycker tiden har gått fort nu sen jul Om 4 veckor har jag halvtid! Galet!

Jag ska kolla trygg hansa ag den försäkringen då, min bror födde ju 3 veckor för tidigt nu tills. med sin tjej, så det kanske kan vara en bra försäkring!

• Bröllopstokiig

Halloj??? Ska vi boka in nästa helg eller?
    Någon som vill ta en fika i helgen?? Jag hatar att vara ensam....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???