• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

fruL - var inte ledsen för det. :D
    Nä, vi har ju inget gummi-lakan och då kan man inte hålla på med sånt... Hahaha...

• _koko_

Ja, blir varm i kroppen när jag tänker på hur roligt man hade i snön när man var liten. Och större med för den delen - väldigt roligt att ha snöbollskrig med sin älskling. :)

Hahaha, ja, det är mer PRAKTISKT att vara i badrummet, så det har du förstås rätt i!!! :D :p

• _koko_

rätt i att vi håller till där menar jag. :D

Gillar fö inte punsch, det är för sött för mig. Så den får du behålla när jag tömmer barskåpet!

• _koko_

Ang flyga med vätskor i handbagage - man får bara ta med sig förpackningar som RYMMER max 1dl, det spelar alltså inte någon roll hur mycket det är i dem... Men hotell brukar ju ha complimentary schampo, det kanske duger några dagar iaf?

Skriker NEEEEEJ så hela drottninggatan lyfter på huvudet, skit, page!

Jag börjar få rejäla svettattacker, så nu har jag börjat ta tabletterna mot biverkningarna... Känner mig även stel i benen, vilket känns lite läskigt. Men det är nog bara hypokondrin som satt in - man kan få benskörhet, men knappast på 1 månad...

Ny vecka, nya friska tag, men helst av allt vill jag bara ligga hemma i soffan... :)

• _koko_

Nenne - i maj kanske vi får göra ivf, hoppas vi kan följas åt då! :)

• _koko_

Hej snartis!! Började undra om det i själva verket var dig som polisen letade efter i förra veckan... :D

nenne - Jag har precis mailat kliniken, så jag har ingen aning än så länge. Men jag bör ta minst 4 sprutor har jag hört, så före mitten på maj blir det sannolikt inget.

• _koko_

fruL -
    Jag har en kompis som somnar kl 19 varje kväll, så du är inte ensam. Men jag har hört att det går över... :)

Vet ni vad jag tror, jag tror att vi kommer passera 10000 inlägg den här gången!! Vi har 2 veckor på oss, det ska vi väl klara?? :D

• _koko_

Åh, nenne, just idag byter jag gärna man med dig. ;) Min sambo är nämligen inte så begåvad inom det området. Fina presenter ger han absolut, men helst av allt vill jag ju få tid och uppmärksamhet av honom...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???