• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag tror inte att jag kan sluta äta transfetter! Jag gillar naturlig och nyttig mat men jag har också en förkärlek till väldigt onyttig mat. *mmmm fläsksvålar*

• Page

Lapinette, Kul att se dig! Speciellt eftersom du har "vanliga" kläder på dig. Min senaste bild av dig så har du sånna vackra, böljande dansklänningar på dig! Hahaha!

Muggles lycka till i morgon! Minns inte riktigt nu men är det första gången du ska få se barnet eller har du också gjort vul?

• Page

CicciL, Jag kan inte låta bli att skratta och gapa samtidigt! Hahaha, det är inte ofta att människor kommenterar sånt rakt ut! Uppfriskande måste jag säga.

• Page

Förresten...vill ni inte visa upp magen köp några a-linje tröjor och klänningar. De döljer rätt bra!

• Page

Äh, vet inte riktigt vad de kallas. Det är den typen som är utsvängda, typ som en trumpetärm fast på överkroppen. Väljer man lite hårdare material så syns det ännu mindre.
    Eller empireskurna saker, där midjan sitter under bröstet och resten faller löst.

• Page

Muggles, Åh, då är det riktigt spännande ju! Ta med dig näsdukar för att vara på den säkra sidan. Även om du inte är en lipsill så märker man ju att hormonerna leker lite med er som är gravida!

• Page

FruL skulle ha massor med jobb så jag antar att hon sliter arslet av sig!

• Page

(Projektet hade drabbats av förseningar *påminner*)

• Page

Koko! Jag är bara 22 år på bilden! Ser mycket äldre ut i dag...rynkigare och mognare!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???