• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Hehehe, jag ville inte luras med min ålder! Jag tillhör dem som inte gillar att ta kort, och de få nya jag hade försvann med den gamla hårddisken. Dessutom när jag gick igenom några papperskopior så är min man med på de flesta.

Lägg på några skrattrynkor, och några kilon så har ni dagens Page.

• Page

Muggles,
    3. Lista med frågor.

Ifall du inte minns en enda när du får se barnet!

• Page

Tack Frejis! Jag kände mig inte som en sådan...snarare svettig, stressad och ville iväg för att påbörja min bröllopsnatt!

När är det dags för att gå upp med avhandlingen?

Några bönor kanske?

• Page

Fy, hemskt program Snart så! Undvik allt sånt!

• Page

Jag såg för ett tag sen ( jösses vad många det är som är gravida på teve nu förtiden) ett program om ovanliga födslar. En kvinna födde naturligt i en vattenhåla ute i naturen. Hennes man hade rensat "pölen" och byggt en bänk att sitta på. De hade en läkare med sig men han var med för säkerhetsskull.

Det såg både häftigt och äckligt ut när barnet gled ur henne och hamnade i vattnet.

• Page

Förresten, ni som har redan besökt BM...har ni pratat redan om förlossningen? Eller sparar man sånt till i slutet av graviditeten?

• Page

Frejis, Det är ju snart!! Fungerar det som vid en oppositon fast hårdare? Kommer du ha publik?

• Page

Jag var jättebesviken på våra bröllopsfoton i början. Min man såg normal ut tyckte jag men jag var helt miffig. Nu tycker jag att de är fina. Jag är nöjd att jag inte gör en konstig min (förmodligen inte konstig alls men man se de inte när man tittar i spegeln) eller blundar.

• Page

Finns det pingviner i Sydafrika?? Hmm, det är mycket jag inte kan!

• Page

3 timmar?? Hjälp!!! När det är dags för förlossning för dig Frejis tänk tillbaka på den dagen så kommer det gå utan några problem!

Fast det är nog bra att din opponent har skrivit om ett liknande ämne. Hon/han har ett förförståelse för ämnet och du kan få god hjälp!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???