Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Glömde svara lite påå era frågor: Victoria 80, det är lite väl tidigat att känna av ngt så pass många dagar innan BIM eftersom ägget antagligen inte ens fäst.

Mindre: Jag tror det står skrivet i pannan på oss Jag får menande blickar och frågor jag med.

• Bröllopstokiig

Snart så... jag har med haft det... men det var i går, pytte lite några prickar bara. Sen idag var det ljus ljus brunt, men lika lite och bara på morgonen. Jag ser det som just ingenting än, väntar till mensen kommer och bekräftar det hela och som mindre säger, så kan man ha så innan BIM vid grav med. Det är faktiskt något jag kommer ihåg från min förra grav. att det kom massa ljusbrunt o lite sådana flytningar 2-3 dagar innan BIM och sen kom den där ko-mockan med bara brunt (o jag var ju gravid) så jag ger inte upp hoppet.
    Nu på förmiddagen har jag suttit och räknat och räknat i kalendern, men min mens har ju kommit sent ett par gånger o tidigt andra gånger, så jag vet inte igentligen när den ska komma denna gången. Men om jag hade utslag på ÄL stickan fredagen den 29/10, så borde den ju komma 14 dagar efter det, vilket helt plötsligt är på fredag då (alltså inte i morgon).

Men jag förbereder mig för kommande ÄL fortfarande - så jag kan pricka in den ordentligt. När mensen kommer ska jag köpa rosenrot och bisolvon igen.

Sen så har jag fått samtal från en tv kanal som vill bjuda mig och min man (eller kompis) på resa och boende till Dubai och jag ska vara "programledare/guide" på plats. Har bara pratat med en person än så länge, men chefen skulle ringa mig snart eftersom det är planerat till innan jul. Jag skrattade när jag bad dem om att vi kanske kunde åka ett särskillt datum... ha ha ha jag satt och räknade i kalendern så vi inte missa ÄL om nu inte min make åker med så knäpp är jag!

• Bröllopstokiig

Vi kanske ska ta och ses utanför, jag kan kolla förrästen nu om man behöver boka bord, det verkar rätt poppis... återkommer.

• Bröllopstokiig

Jag har bokat från 12:00, de rekommenderade att man kom tidigare eftersom det brukar komma så mycket folk. Vi kan ju gå dit och sätta oss och sen de som vill kan ju komma vid 13 istället, typ mindre som ska träna. Vi har det iaf från 12, men det gör inget om vi alla kommer 13... om ni fattar

• Bröllopstokiig

Inga probs med bokningen, jag kan vara där tidigare o läsa tidningen o ta en kaffe innan allt vin

• Bröllopstokiig

ÅÅ jag har nytt PMS symptom för det kan ju inte vara gravid symptom
    Det kliar på bröstvårtorna! *asgarv* det var något nytt

• Bröllopstokiig

USCH nu kom det ljusrött på pappret (körde upp långt för jag ville se om ngt var på gång). Det verkar som mensen är på intågande likväl denna gången. FAN vad ledsamt. Väntar till på fredag för då lär det flöda om det är något... Funderade givetvis på pm jag stötte till blodkärlen, de ska ju vara så vansinnigt känsliga, och att det var därför det kom lite när jag skulle upp o in o kolla så knäpp man är...
    Fy vad trist!
    De har iaf ringt tillbaka från tv, så jag ska dit i morgon och få mitt ev manus och kolla vilket datum vi ska åka. Få se det som lite positivt iaf.

• Bröllopstokiig

Jag har blivit kontaktad av dem genom en kollega. Jag har bott i Dubai i många år och det visste min kollega om, så hon rekommenderade dem att ringa till mig. Så det är ju kul. Men hur roligt att stå framför kameran det är - det vet jag inte... hua jag kommer vara nervös.

Snart så... tyckte det var lite slemmig jag med det är väl just slemproppen som ksa ut om det inte blev något befruktat ägg.
    Det är ju galet om ingen av oss stammisar kan plussa snart. En annan kompis sa nu igen att man inte ska tänka på det, men jag kan inte låta bli! Usch vad deppigt... nu står jag för deppet, redan innan det brakat loss!

• Bröllopstokiig

Moppy: Ja det är en dålig tröst just nu, men det är en tröst åtminstonne
    Ja, vi får se om jag kommer iväg, det ska sändas i tv vecka 10 sen i så fall
    Nu ska jag hem o deppa lite och kolla på Bonde söker fru, det är i allafall lite gulligt!
    KRAM

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???