Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Hej Moppy, vi lyckade på 5e enligt mig o 4e enlig maken. Han tyckte inte att vi skulle räkna juli försöket eftersom det inte var helhjärtat och vi inte alls tänkte på ÄL, utan mest oskyddat o förhoppningar....

• Bröllopstokiig

Victoria80: Vad skönt att du i allafall har hämtat dina saker och att du o fästmannen har pratat ut.
    Nu går du vidare! Det var ingen bra arbetsplats och du kan lätt få jobb fram till du ska föda ändå. Min kompis jobbade i hemtjänsten fram till BF, så att hon skulle kunna få sin mammapeng utan problem. Kan du inte ta jobb i någon annan affär, vikariat eller något? Du har ju massa erfarenhet!
    Vi hejjar på dig och finns här!

• Bröllopstokiig

Morrn morrn,

Lapinette: Det kändes som om mensen var på väg på mig hela tiden med, jag sprang på toa och kollade hela tiden, men den kom aldrig, så även om det känns som den ska komma så kanske den inte gör det !!!

Hoppas verkligen att du får tid Snartis! Synd att du inte fick reda på detta tidigare, för det är som du säger väldigt uppbokat framöver och det är många som ska ha barn i sommar! Men det löser sig säkert.
    Kan du inte surfa på nupp på nätet, googla fram och sök på sthlm med?

Frullan mår lite illa, det var ju inte bra! Om det blir värre så får du köpa prostafen på apoteket, men det hjälper även att trycka på en punkt på handleden, det är som en lite prick under skinnet som man kan håööa på, 2 fingrar från tummens startpunkt upp på undre sidan av handleden! Testa!

GRATTIS Frejis! Se så... nu är bollen i rull även för dig!

Själv, så har jag bara lite ont i boobsen nu, he he he, bättre sent än aldrig Sen har jag äntligen gått upp ett helt kilo, det känns bra!
    Ingen mage ännu, men det känns också bra med tanke på att jag inte ska säga ngt på jobbet på bra länge! Platt som en pannkaka!

• Bröllopstokiig

Må illa slipper jag gärna nu frullan, men jag har gärna lite andra symptom. Jag tycker det känns lite ledsamt och på sätt och vis konstigt att man är gravid och inte ens märker av det på något sätt. Man vill ju igentligen visa hela världen att man är gravid. Man vill få sin mage och bli lite rultig. Kanske inte ska skriva man, utan jag vill gärna ha det så.
    Men å andra sidan är det okej ändå att jag är så smal, då jag planerar att ge chefen en stadig bit att ta tag i när jag släpper bomben och ju senare jag säger det, destu mer problem får han

Snartis, vad nice! Skönt, vart ska du?

• Bröllopstokiig

Lappis! Som jag skrev igår kändes det som mensen var på "g" för mig med hela tiden, jag spran och pappersmuffade stup i ett för att jag kände "nu", men det var inget där
    Så det kan vara ett gott tecken nu då! Herregud, dag 30! HOPPAS

• Bröllopstokiig

Lappis: Hoppas han inte använder det ordet själv i andra sammanhang *asgarv* tror inte det finns med i svenska ordboken liksom

• Bröllopstokiig

Lappis, jag hade med slemmigt spår av blod, LUGN, det behöver inte betyda mens det kan vara lite kladd ändå när mensen skulle kommit - vanligt!

• Bröllopstokiig

Nu jäklar, om det inte tagit, får du köra på våran huskur med Bisolvon etc!

• Bröllopstokiig

Koko, jag fikar gärna i helgen. Jag tänkte gå på stan lite i morgon och tar gärna en fika eller så antingen lördag eller söndag.

• Bröllopstokiig

Snartis: VART äter du lunch?????????? Jag vill också ha kladdkaka! Eller vad som helst går bra just nu!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???