Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag kan tänka mig en fika vid 13:00! För då kan man kombinera den lite med en extra stor bulle/fralla till, så blir det nästan som lunch!
    Men vi kan höras via sms i morgon!

• Bröllopstokiig

Hörrni! Jag kan tänka mig att ta min bil till er någonstans, tack och lov har jag GPS så jag hittar lättare då

Bestämm NI.... Men om ni känner er stressade och har annat, så är det ok för mig! Vi ska ju ses nästa helg!

• Bröllopstokiig

Jag kan i och för sig tänka mig en ordentlig lunch istället för fika!
    Kanske det är bättre, för jag fikar heller aldrig. Kan bara Sturekatten, på Riddargatan och sen finns Mocco på Kommendörsgatan... men det är typ det. Waynes heter något med kom jag på, ligger på Kungsgatan?
    Men som sagt, bestämm ni! Jag är med på allt, bara det är tillräckligt dumt

• Bröllopstokiig

Jag vet vad Ginos ligger! Vilken tid? 13 eller?

• Bröllopstokiig

Okej, sms i morgon förmiddag!

Jätte spännande lapinette! FAN vad vi ska hålla tummisarna och tårna med!
    Japp, fest på nu! Jag körde 3 dagar i rad, sen testade jag på fylleurin på söndagmorgonen FETT PLUS!

Lycka till!

• Bröllopstokiig

Nu ska jag tacka för mig!

Ha en trevlig helg!

Nu håller vi tummarna för dig Lapinette!

KRAM

• Bröllopstokiig

God Morgon i tråden!

Sweet o Lappis, jätte trist verkligen! Jag lider med er!
    Sweet, du hade rätt förrästen ag artikeln du hade hittat, det är hos den BM jag går. Jätte kul att de blev årets företagare på Mamamia! Nu känns det ännu bättre att just gå där

NYTT: Igår var jag och inhandlade mammakläder!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag kan ju fortfarande ha min vanligt kläder, men det var REA på Polaren och Pyret och inte mycket kvar i min storlek, så jag passade på att köpa jeans och jeanskjol! Det säger väl POFF snart och då är det skönt att ha mammakläder och jag är så himla nöjd att jag fick dem så billigt. Gick in på HM och kollade, men de rear ju så klart inte mammakläder! Så jag rekommenderar Polaren & Pyret!

Nu måste jag läsa mina mail, jag min hemska människa prioriterar att läsa ikapp här först

• Bröllopstokiig

Snartis: Det blev inte fika i söndags, koko var i pulkabacken och jag passade på att shoppa.
    I fredags hörde en gammal kompis av sig till mig och bad om att vi skuklle äta lunch, så jag kände att jag skulle ju träffa er nästa helg och det var länge sedan vi träffade (kompisen och jag) så då blev det bättre att avboka. Jag hade inte kunnat fika förrän halv4tiden och det kanske var lite sent för er...

Jag HOPPAS magen vill visa sig, men den kan gott vänta lite till.... Jag tror när man är runt vecka 22 så bör det ju ha hänt lite! (vecka 16 nu).

• Bröllopstokiig

Snartis: Det är inte bebisen som gör att du har fått mage, utan tarmar och sånt som sväller. Kan glädja dig med att det kommer försvinna snart. Jag hade sådant problem med i julas när jag var i vecka 11-12, men nu är jag ganska platt, förrutom på kvällen när man har ätit, då sväller tarmarna igen för att det tar längre tid för dem att smälta maten och då sitter man ju mer still med!
    Men som sagt, spring förbi Polaren o Pyret om du vill, de har rea nu och det är ju bättre att köpa något som är mer än 50% rabatt på än till fullpris, när man ändå bara ska ha det ett par månader!

• Bröllopstokiig

Moppy, jag måde med bra av RR, blev piggare, verkligen och är man pigg o så är man glad och mår bra!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???