Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Villa Källhagen skulle jag gärna gå på, den ska tydligen vara skit bra! Men som ni säger, svindyr. Den kostar nog 260 kronor om jag inte kommer ihåg fel!
    Jag ser verkligen fram emot lördag. Kan tänka mig allt! SÅ bestämm ni något som ni känner för.

• Bröllopstokiig

Kom på att på Scandic Hotell Anglais, Stureplan, har ju brunch/frukost fram till 14:00 som ska vara kanon för 130 kronor!
    Man kan ju ses vid 12 i stället och äta, sen tar vi te/kaffe koppen med oss och flyttar över till soffgrupperna och fortsätter babbla? Eller så går vi in i barnvagnsaffärerna och botaniserar (skojar bara ag det sista)...

• Bröllopstokiig

Snartis, Mindre och koko, jag klarar mig utan våfflor i helgen. Jag kan kolla om man kan boka bord till 12.00.

• Bröllopstokiig

Det brukar ju inte vara tok-fullt på Mornington, eller så märker vi inte det för vi är uppe i vårt...
    Vi ses utanför Anglais kl 12 tycker jag! Vi kan ju gå in och inspektera, faller inte det på läppen finns det ju ganska många alternativ i närheten!

• Bröllopstokiig

Morinington har brunch på lördagar snartis, som jag har förstått det! Vi var ju där en lördag när jag plussade sen på söndagen efter, eller hur!!!!!??????

• Bröllopstokiig

En kollega till mig ska ha barn 6 dagar innan min kommer, och hon är andra gångs föderska och det syns bra mycket på henne!
    Men de säger att man inte har så bra magmuskler med nr 2 och att det spänner ut snabbare då Jag höll på att dö när jag insåg att jag är nästan lika långt gången som henne, hon ser höggravid ut nästan

Snartis; hoppas inte myomet har vuxit alls, det vore ju jätte trist!

Muggles, om du är vältränad så ska det inte synas like fort som för andra! Min värninna var jätte deffad i somras och hon var gravid, det syntes inget på henne förrän i vecka 22 och det var pga hennes vältränade kropp. Barnmorskan trodde det skulle ta fler veckor till det putade tydligen....

Men som du säger, jag är med glad så länge det inte syns, man vill ju hinna avklar det en och det andra på jobbet först. Och min plan är ju dessutom att ge chefen en ordentlig lång näsa!

• Bröllopstokiig

Muggles: Min chef är en idiot och han har inte varit särskillt trevlig de åren han har varit min chef. Svårt att förklar, men han är i allafall fruktansvärt korkad sen är han FALSK och jag hatar sådana människor. Han tror han är smart och han glömmer vad han säger så det känns som man kommer på honom hela tiden och man blir förbannad till tusen, varför inte vara ärlig och säga som det är med en gång!?
    Sen så är han väldigt beroende av mig (eftersom jag är en stjärna på det jag gör) och en förlust av mig kommer leda till dåliga siffror, he he he... Och ju senare jag säger något, ju svårare får han att hitta någon ersättare till mig externt inom rimlig tid Det kan den f-n ha!
    Jag vill verkligen sätta honom i skiten!

• Bröllopstokiig

Hej Sweet!!!!!!!!!

Nej du det är nog mest chefen som kommer lida, till viss del några andra kollegor som ingår i teamet. Men de kan ha det allihopa
    Ingen fattar på förlaget hur han kan vara chef, för han är megablåst! Men det är så att vissa dansar sig sin väg upp utan att de igentligen platsar. Typiskt att jag har fått honom som chef!
    Men det ska bli sååååååå roligt att se hans min när jag ska smälla bomben, jag riktigt gottar mig redan!

• Bröllopstokiig

Godmorgon!!!

Ska iväg på externt möte så jag hinner inte skriva så mycket, men inget har hänt mig ändå.... ha ha ha

MEN det har ju varit en särskild morgon för Muggles!
    HÄRLIGT TJEJEN! Nu har du fått sett din lilla bebis och lilla hjärtat picka. Man blir så glad när man läser om det!

KRAM till er alla!

• Bröllopstokiig

Uj uj, HUS??????? Nej för f-n, det kan jag inte alls tänka mig! Ha ha vad olika vi är!
    Jag älskar min våning i stan, men jag har ju alla mina "måsten" i den, så det kanske är därför. Både kakelugnar o gamla detaljer, samt en terass på 30kvm, så min mini-trädgård finns utanför Det håller jag med om, att det är mysigt att sitta på trappen och ta sitt morgon kaffe i solen, sen nu när bebisen kommer kan man ha den utanför fönstret hela tiden!
    Hur ser jag lååååååångt bort Och då ska det var ett jätte stort pampigt hus med massa rum och salonger, och det kommer jag nog inte ha råd med ändå förrän lååååååååångt fram

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???