• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

snartis - ja, ibland glömmer jag nästan det, så det var mest för att påminna mig själv som jag skrev det, inte för att tala om det för er. :)

Jag har även en underbar katt som legat framför mitt tangentbord nästan hela dan! :D Måste jobba hemma oftare...
    Jag har också en annan underbar katt som knappt har visat sig idag, hahaha...

• _koko_

Hej sweet!! :) Fruktträdet var en underbar idé!!

Page - min ena gillar också att hjälpa till att skriva, men idag har han bara legat och sovit mellan skärm och tangentbord.

Vad snäll du är snartis, min bror är också allergisk, men det sket jag i. Tur att det går bättre nu när vi bor i hus, nu känner han inte av det om han inte stannar en hel dag.

• _koko_

sweet, förresten, igår postade jag pillren till dig, förlåt att det dröjde så!!! Hoppas de hinner fram till BIM så de skrämmer bort mensen!

• _koko_

snartis - ja, då är det ju lite annorlunda, min brorsa behöver ju aldrig sova över hos oss...

• _koko_

OH MY GOD!!! Har ni sett??? Det är 9985 inlägg i tråden!!! Och nu borde det bli 9986?!

• _koko_

Oj vad ni jobbar hemma Storasystern! Känner igen det där... Betyder det att du inte kan haka på nästa lördag heller?

• _koko_

Men hallå, page, du är garanterat en riktig trådis, och hur ska vi kunna passera om alla försvinner ur tråden??? :)

• _koko_

frejis - var lugn, page menade bara att hon skulle låta bli att ta inlägg 10000. Vilket hon hjärtans gärna får gör för min del!! Men nu brinner det i knutarna! :D

• _koko_

Aha, viktualia, är det så det ligger till, det visste inte jag!
    Bara 49 inlägg av 10000 som hamnat i filtret alltså, vad rumsrena vi måste vara, hahahahahahahaha...

Shit vad mäktigt att se 10000 i listan...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???