Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

bra info september!

Klart att du kan känna symptom redan nu!
    Känn efter du ( det kan vara svårt att låta bli )

• nu är jag fruL

kul att folk börjar prata symptom igen

cicci raringen:
    jo jag kom ihåg att du hade brännande boobs. puss på dig och pickn
    lelr hoppsan honom7henne vill jag nog inte pussa på just nu

snartis: hmmmm jag blev lite förvirrad nu. Såg att du skrivit att vi skulle ha glöggis nästa söndag. Hoppsan var det söndagen vi bestämde? jag trodde det var lördagen...
    men jag är otroligt förvirrad. Men jag kommer inte kunna nästa söndag kan jag säga rakt av. Ska ha lucia show i stallet... ett måste

• nu är jag fruL

hmmm cicci, mindre och kokos kommer ni ihåg vad vi sa om nästa träff?

• nu är jag fruL

alltså självklart är alla andra välkomna också, jag bara undrarde om de kom ihåg!

• nu är jag fruL

det är nog ett symptom snartis
    jag har hört att man blir lite förvirrad av att vara gravid ( eller var det av att amma )

• nu är jag fruL

hmmm förvirringen är total.
    Då sa vi tydligen alltså söndagen. hmmm om det blir söndagen måste jag nog säga att jag inte kan för stallet som sagt. Om det inte blir sent förståss...

och angående teles inlägg så har jag faktikst hela tiden varit tveksam till den träffen eftersom jag trodde att jag bokat upp mig på lördagen i den här tråden vilket ju bestämdes före. det skrev jag om i andra tråden... att jag kanske inte kunde vara med.

men med tanke på mina hysteriska projekt så kanske jag måste jobba och inte kan träffa någon...

men boka ni alla

• nu är jag fruL

fast jag vill ju var amed
    Jag vill ju klämma på ciccis mage och bekanta mig med pickn

• nu är jag fruL

...vet inte om det var en lysande ide...

• nu är jag fruL

usch nu fick jag en deppattack att jag inte kommer kunna vara med nästa träff. Jag har så vansinnigt mycket att göra
    usch jag vill ju träffas
    och träffa pickn

• nu är jag fruL

nu blev jag ännu mer deppig
    För nu övergick molvärken till krampiga menssmärtor...dessutom så fick jag typiskt pms humör. Ilksen och nere
    så det är en viss fruL som får mens i helgen garanterat!!!

usch jag har ju vetat om det...varför blir man ändå så ledsen?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???