Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Det där kokosfettet har jag blivit rekommenderad, ska se om jag hittar det på Bodyshop. Lika bra att köra i gång i tid.

Jag tror jag har en tendens till att börja få förstoppning !!!!!!!!!!! Skit jobbigt!
    Blir katrinplommon till middag i kväll!

• Bröllopstokiig

Hejsan tjejer!

JAPP alkohol försämrar kvalitén på simmarna ordentligt, det var därför vi inte drack innan ÄL, och alla andra månader vi försökt innan, under sommaren etc, så har det varit massa vin inblandat från båda håll. Sen pratade jag med gyn på Odenplan och en kollega vars kompis är BM och de sa till mig att jag skulle testa att vara "nykter" tillsammans med min man!

• Bröllopstokiig

Var inte färdig...........

Hur som helst, Ni vet ju att jag blev gravid efter mitt försökt utan någon alkohol och bisolvon etc. Jag tror stenhårt på detta. Likaså röknigen och kaffe, inte bra!

Snartis: det kommer bli värre, tro mig!!!!!!!!! Det är nästan löjligt, jag springer hela tiden och det kommer knappt något, men ändå måste jag gå! Nätterna är jätte jobbiga, men jag kan i af somna om!

Jag kommer självfallet i morgon, men jag tar inte med mig någon kompis, OH NO! Vad fick du det ifrån Mindre?
    Kanske att jag skulle träffa en kompis förra helgen som jag ej sett på länge... ja ja
    Nu hoppas jag verkligen att du plussar, kan du inte köpa RSFU's test, de kan ge utslag redan nu Jag är sååååå nyfiken!

• Bröllopstokiig

God morgon!

Jag har lovat jobba imorgon, så jag får skjuta upp min träff med er IRL till en annan gång.

Laddar fortfarande för att välja ut ett foto så att jag kan få se er iallafall!

Inga symptom än så länge, men 12 dagar kvar till BIM.

• Bröllopstokiig

Ska Lappis redan dra! HA en underbar resa och ta hand om er!

• Bröllopstokiig

Jag går in i vecka 17 i morgon, VA? helt sjukt vad tiden går fort.
    Men när jag gjorde mitt Nupp test så sa de att jag var i vecka 14 (13+4) o inte i vecka 13 som jag trodde! Så nu har jag börjat räkna från lördagar i stället från onsdag när jag brukar byta vecka.
    Hur som heslt, den kommer när den är klar och ska man läsa om de olika veckorna så läser jag tex både 16+17 nu för att vara på säkra sidan.

Frullan: Precis som Snartis säger, så går hungern över runt vecka 9, jag kände extrem hunger vecka 6+7. Nu känner jag inte extrem hunger, men jag äter mer än vanligt.

Å det ska bli så nice i morgon, längtar redan efter den där buffén! Synd att inte du är i sthlm Muggles, du kan väl boka in dig upp hit någon helg!
    Jag kommer till gbg den 21/2, så då kanske vi kan ses?? Gå ut och käka på kvällen den 21a kanske???

• Bröllopstokiig

men AM vi brukar sitta ganska länge Du kanske hinner komma förbi och säga "Hej!" ??

• Bröllopstokiig

BLEV UTKASTAD från internet, nu kommer mitt inlägg super sent, med komplitering.....

Haahahahahahaaa vad roligt du är Mindre! Vi har nog alla varit pappersmuffsberoende!

Kul om du hinner AM!

Frullan: Jag vet, vecka 17, tycker inte själv det stämmer, men BM säger att jag är där nu?? Men bebis hade växt så den motsvarade vecka 13+4 på NUPP testet för snart 3 veckor sedan, så nu om jag utgår från det de sa då, är jag i vecka 15+6 idag och går in i 16+0 i morgon (alltså 17e veckan!)

ja ja ja skit samma, jag ser iaf inte gravid ut

MINDRE: Jag hade ont som fasen i boobsen en vecka innan mens, då fick jag mens med, den gången jag blev gravid fick jag inte ont alls, jag tror inte jag hade några symptom alls faktiskt.
    Det jag kommer ihåg var att jag var gasig i magen ca 5 dagar innan BIM sen 3 dagar innan BIM hade jag nästäppa på kvällen, sen på BIM dagen så isade det till i ena bröstet ett par sekunder, sen inget mer. När vi satt på Mornington så satt jag o hoppade lite i stolen och kanske var jag lite lite öm...
    Rosa/brun flytning (efter pappersmuffande) kom ca 2-3 dagar innan BIM.
    Men just brösten gjorde faktiskt inte ont den gången jag blev gravid och jag kommer särskillt ihåg de 2 ggrna innan det tog att jag hade onti boobsen då och att de kändes på utsidan!

• Bröllopstokiig

Nu ska jag ta mina onda boobs och ta mig hemmåt!
    FY FAAAAAN vad jag har ont i boobsen, såååå typiskt att det ska komma nu. AJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!

Vi ses i morgon tjejer och ni som inte kommer får ha en underbar helg!

KRAM

• Bröllopstokiig

Hej tjejer!!!!

ÅÅ vad mysigt vi hade i lördags. Vi kommer få såååå trevligt framöver på alla barnvagnsträffar! Men hoppas vi hinner med fler brunscher eller middagar innan dess.

Skulle köpt dop present i lördags, men jag gick för att hämta maken på Mocco (café på Kommendörsgatan) där blev jag kvar med en 6 månaders i famnen! Sen gick vi hem och ritade om köket i stället, vi ska nämligen renovera det.
    Måste ta mig i kragen efter jobbet idag och ut o shoppa!

Mindre: Jag tror du är gravid!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???