BLEV UTKASTAD från internet, nu kommer mitt inlägg super sent, med komplitering.....
Haahahahahahaaa vad roligt du är Mindre! Vi har nog alla varit pappersmuffsberoende!
Kul om du hinner AM!
Frullan: Jag vet, vecka 17, tycker inte själv det stämmer, men BM säger att jag är där nu?? Men bebis hade växt så den motsvarade vecka 13+4 på NUPP testet för snart 3 veckor sedan, så nu om jag utgår från det de sa då, är jag i vecka 15+6 idag och går in i 16+0 i morgon (alltså 17e veckan!)
ja ja ja skit samma, jag ser iaf inte gravid ut
MINDRE: Jag hade ont som fasen i boobsen en vecka innan mens, då fick jag mens med, den gången jag blev gravid fick jag inte ont alls, jag tror inte jag hade några symptom alls faktiskt.
Det jag kommer ihåg var att jag var gasig i magen ca 5 dagar innan BIM sen 3 dagar innan BIM hade jag nästäppa på kvällen, sen på BIM dagen så isade det till i ena bröstet ett par sekunder, sen inget mer. När vi satt på Mornington så satt jag o hoppade lite i stolen och kanske var jag lite lite öm...
Rosa/brun flytning (efter pappersmuffande) kom ca 2-3 dagar innan BIM.
Men just brösten gjorde faktiskt inte ont den gången jag blev gravid och jag kommer särskillt ihåg de 2 ggrna innan det tog att jag hade onti boobsen då och att de kändes på utsidan!